Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er våbentilladelsessiden nede?
#1
Jeg har nu forsøgt på at sende en ansøgning 10 gange i dag.
Kommer hele vejen til "SEND", hvorefter der så kommer en "FEJL, PRØV IGEN SENERE". Og så er det ellers forfra igen igen [Sad!]
Jeg kan efterhånden alle detaljer udenad, hvilket selvfølgelig gør indtastningen hurtigere [Big Grin]
Er der andre muligheder hvis det stadig ikke virker i morgen tidlig? Den scannede samtykkeerklæring er jo dateret med dags dato, så der skal vel en ny til for hver dag der går.
Hver dag der skal lægges oven i den i forvejen groteske behandlingstid er sgu en for meget.
Svar
#2
Det med datoen på samtykke-erklæringen, det ville jeg ikke bekymre mig for meget om .. Jeg skrev forkert på en af mine .. det opdagede de aldrig ...[:I]
Hvis bare datoen er indenfor en uges tid, så er det næppe et problem ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Sidste gang jeg søgte tilladelse brugte jeg en samtykke erklæring der var 3 mdr gammel, for det var hvad jeg lige havde scannet ind hvor jeg befandt mig, og den godtog de uden problemer.

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
243Win, 260 AI, 308Win, 30.06, 375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
Jeg mener at hvis det skal være rigtigt så må en samtykke erklæring ikke være mere en måned
Rasmussen45
Svar
#5
Har lige brugt den (igen), den virker fint!
Svar
#6
Gider du lige lægge det link du har brugt herind?
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by tagergaard

Har lige brugt den (igen), den virker fint!


Hvad har du nu Nu NU købt ?

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
https://www.politi.dk/vaaben/HTML/index....ype=p70401

Jeg kom til at købe den Sako L581 i 308w, som netop sluttede på Lauritz...[:I]
Svar
#9
Så lykkedes det. Jeg var nødt til at ændre størrelsen på billedfilen af min samtykkeerklæring. Originalen fyldte ca. 9MB, og efter at klippe den lidt ned til 700KB var der nul problemer.
Det kunne siden jo godt oplyse var problemet [Sad!]
Og nu venter vi igen.........
Hvad er tiden her i vest pt?
Svar
#10
Jeg havde samme problem ved en fornyelse. Min scannede samtykkeerklæring fyldte for meget. Jeg fandt ud af det efter 3 forsøg [Sad!]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Jeg havde samme problem ved en fornyelse. Min scannede samtykkeerklæring fyldte for meget. Jeg fandt ud af det efter 3 forsøg [Sad!]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!


Det er på grund af din rystende havenisse håndskrift, at skanningen ikke genkender det skrevne som "skrift eller bogstaver"
Derimod opfatter den de rystende streger som et billede (abstrakt kunst [B)][Wink])


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#12
Det er da altid noget at I får en fejlmeddelelse. Jeg søgte en tilladelse for 7 uger siden, og tilsyneladende gik alt igennem incl. betalingen. Men da jeg ringede for at høre hvor tilladelsen blev af, fik jeg oplyst at de ikke havde modtaget nogen ansøgning, kun betaling. Det ville jeg sku godt have vidst med det samme [B)]

Det der burde have fået mig til at indse, at noget var galt, var at jeg ikke fik en mail med besked om, at ansøgningen var modtaget. Hmmm, nåja hvad fanden, vi skal jo lige lære det [:o)].

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
NEEEEJ Lasse ...

VI skal ikke "lære det" DE (de klude-kodere de har sat til at "bygge" tilladelses-systemet) skal LÆRE det..

Systemet er ELENDIG programmering, uden selv basale "ind-data-checks" og ordentlig DB-linking ..

rodet og tilfældig brug af ind-data felter, ulogisk opbyging, manglende valgmuligheder .. totalt usikker omgang med OG åben internet transmission af personfølsomme data!!!! = SKOD!

Endnu en offentligt IT system hvor man stiller sig tilfreds med "den laveste fællesnævner" [xx(][xx(][V]

Hunde-registret (som er bygget af et privat firma) er bedre, hurtigere og mere sikkert .. Det er sgu da en fallit-erklæring ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#14
Ja, det har jeg også tænkt, jeg er sådan set ikke uenig med dig.

Men hvis de ansvarlige i politiet som skal specificere kravene til systemet ikke har været opgaven voksen, og de der skal kontrollere om man har fået hvad man betalte for heller ikke er det, så er det jo sådan det går [xx(].

Forhåbentlig har systemet så ikke kostet mere end en 300-400 kr. for det er sikkert lavet af en 14 årig skoledreng mens han havde "klassens time" [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#15
De løb rundt og indfangede vildfløjne tibetanske flag istedet for at lave egentligt politiarbejde.
Svar
#16
"1 kineser kom på Staaaaatsbesøg"
"2 tibetanske flag tog på cykeltur"
"3 politibetjente lå på lur"

--- o.s.v. -- [Big Grin][Wink][Smile][Smile][Smile][Big Grin][Big Grin]

BANANSTAT!!!!!

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#17
[Big Grin]
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Det er da altid noget at I får en fejlmeddelelse. Jeg søgte en tilladelse for 7 uger siden, og tilsyneladende gik alt igennem incl. betalingen. Men da jeg ringede for at høre hvor tilladelsen blev af, fik jeg oplyst at de ikke havde modtaget nogen ansøgning, kun betaling. Det ville jeg sku godt have vidst med det samme [B)]


Du er ikke den eneste, hvor tilladelsen er forsvundet i systemet. Efter jeg så dit indlæg, ringede jeg til våbenkontoret for at høre til min riffeltilladelse sendt ind for 7,5 uge siden, den havde de aldrig modtaget ...
Dog ros til ACV for god service da jeg ringede til dem.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)