Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater
#16
Hermed skrevet under på protesten.

Det er udmærket at vi har et system som registrere hvem der kan købe og have skydevåben så storkriminelle ikke bare lige kan købe et våben.
Det de nu har gang i er da udelukkende for at fjerne våben fra borgerne, hvilket jeg tolker som at EU politikerne ikke stoler på deres egen befolkning.
Når nu politikerne ikke stoler på egen befolkning i et demokrati, er det så bare mig der er galt på den, hvis jeg kalder det for et tegn på sygdom "demokratiet"?

Et Europæisk samhandelsområde, hvor vare kan handles rimeligt frit over grænserne er da en rigtig god ide.
Hvorfor de så absolut skal gå ind og ødelægge det hele ved at lave hele Europa om til en stor føderal stat fatter jeg egentlig ikke en skid af.
Er bange for at en del af de folk der sidder i EU toppen er en flok magtliderlige pampere, der kun tænker på egen vinding.

Sonny
Svar


Beskeder i denne tråd
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater - af bobo - 20-11-2015, 03:54 PM
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater - af Klokker - 25-11-2015, 11:55 AM
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater - af Klokker - 25-11-2015, 05:36 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)