Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater
#25
Ja der bliver virkelig trykket på de knapper hvor det virkelig batter noget. Ironi kan forekomme
Præcis i skrivende stund er er legetøjs-kæden Toys´r us ved at fjerne alle legetøjsvåben fra hylderne fordi de fra kædens side ikke ville medvirke til at formidle terrolignende artikler eller rettere artikler, der kan relateres til terror og kriminalitet.
Lur mig om ikke Fætter BR-kæden der forøvrigt lige er blevet handlet og nu er på svenske hænder. (kilde DR P3) også følger trop jævnfør svensk tåbelogik.
Som der blev diskuteret på P3 så er det et paradoks af format, idet logoet for Fætter BR jo som bekendt er en lille soldat. [xx(][xx(][xx(][xx(] [xx(]Man kan kun spå om hvad svenskerne vil kunne få ud af det.
En lille kønsløs etellerandetgrimtknækbrødsædendetullitvit.
Jeg mener når det er den slags logik, der driver det man, som udgangspunkt, kan kalde nogenlunde normaltbegavede forretningsdrivende, så er jeg endog meget bekymret for hvad levebrødspolitikerne kan finde på nede i parlamentet[V][V][V][Sad!][Sad!][Sad!][xx(][xx(][xx(][Sad][Sad][Sad][Sad][Sad]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Beskeder i denne tråd
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater - af Klokker - 25-11-2015, 11:55 AM
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater - af Klokker - 25-11-2015, 05:36 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)