Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt i Alsace (Frankrig)
#1
Kære Forum,

Dette er min første post.

Jeg bor i Basel, tæt ved grænsen til Frankrig og Alsace området, jeg har et par spørgsmål.:

1) Er der nogen der ved hvordan reglerne er for jagt med dansk jagt tegn i Frankrig (hvad kræver myndighederne af en for at gå på jagt? forsikring? e.g.)

2) Er der nogen der kender en god udbyder af jagt rejser (både riffel og hagl) i det område omkring Alsace (var med på vildtsvine jagt i weekenden og jeg høre at de har masser af dem i området, endda for mange i forhold til hvad de ønsker) Jeg var med som klapper, men fik desværre ikke mulighed for at stille ovenstående spørgsmål, de fleste var lokale, så tvivler på de ved hvordan det foregår når man kommer fra udlandet

De bedste hilsner

Anders
Svar
#2
@Andersn1983
Velkommen til.

Er selv lige landet, efter en fin jagt på Alpin gemse, ikke langt fra hvor du bor.

Send en mail til mig på rolin@image.dk så skal jeg hjælpe dig igang, måske kan du hjælpe mig en anden gang.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Hej Rolin,

Tak for svar!

Jeg skrev til din kontakt, men han kunne ikke svare på mit spørgsmål, så hvis der er andre der ude der kan hjælpe i forhold til hvordan det fungere med et dansk jagt tegn i Frankrig så hører jeg meget gerne fra jer.

De bedste hilsner

Anders
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)