Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nå, det bankede på døren her til aften.....
#14
Vi er heller ikke dem der normalt kommer med flabede svar eller kører en situation op - men en lille improviseret forestilling som den med at hele familien havde interesse i, og støttede jagt, der kan man jo godt lade dem drage sine egne konklusioner uden at snakke direkte med dem Smile

Efter jeg flyttede til Nuuk igen, der begyndte jeg også at blive overrendt af dem igen.

Dog i starten var det to kønne unge piger som virkede ganske interesserede, og ikke VILDT insisterende eller påtrængende, men de ville gerne snakke.
Når man så kører dem en smule rundt i teksterne, og trækker dem ved snuden i visse ting - så mister de lidt interessen, og har svært ved at argumentere.

Så det er sku nok lidt min egen skyld at det så har været en midaldrende far med topmave, samt en lille dreng der har banket på de seneste år.
Og der må jeg nok sige, at jeg måske er en smule kortfattet og på en pæn måde får sagt nejtak.

Ser heller ingen grund til at gøre livet træls for dem. Der er jeg i hvert fald lidt ked af, hvis der er nogen der går langt for at genere dem på en modbydelig måde.

Men ser ikke en lille joke som andet end en pæn (og sjov) måde at feje dem af på.

Er ski nok omkring 40% kristen, 30% atheist og resten..... fuc#%ng ligeglad.
Men det er nok mere for at have et sted at blive puttet i jorden, når tiden engang slipper op, at jeg har det sådan.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Beskeder i denne tråd
Nå, det bankede på døren her til aften..... - af HappyNanoq - 03-12-2015, 06:16 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)