Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nå, det bankede på døren her til aften.....
#19
Hej

Sidst de besøgte os på vores nedlagte landejendom formåede de at køre vores franske bulldog over så han fik rimeligt alvorlige skader (Efterveerne gør at han er stærkt på vej i hundehimlen nu). Ikke nok med det forsøgte fjolset at stikke af fra det men fik heldigvis flået passagerdøren op og hevet nøglen ud af tændingen. på passagersæddet sad der en nydelig kvinde på 35-40 år som havde forsøgt at få hvad der viste sig at være hendes far til at stoppe uden held. Vi havde så lige en diskussion om hvor vidt han skulle skrive under på at betale dyrlægeregningen eller om politiet skulle tilkaldes med en anmeldelse om ulovlig indtrægning (For enden af vejen var der et skilt med privat vej/indkørsel for uvedkommende forbudt. Datteren overbeviste ham om at det var nok bedst de betalte dyrlægeregningen (ikke billigt med røgten og besøg både lørdag og søndag og en senere kontrol). På vej væk påkørte han vores skraldespand, og det viste sig at han havde bakket ind i en nabos traktor lidt tidligere. Han var gammel nok til at have været hendes bedstefar og bestemt ikke egnet til at køre bil....
Efter de havde betalt fik de venligst men bestemt at vide at de ikke var velkommen og at det ikke var sikkert jeg var i det hyggelige lune hvis jeg mødte dem på min ejendom igen, og jeg har ikke set dem siden.

Folk må tro på hvad de vil men de skal ike pådutte mig noget.
Svar


Beskeder i denne tråd
Nå, det bankede på døren her til aften..... - af taby - 07-12-2015, 07:28 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)