Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nå, det bankede på døren her til aften.....
#21
tænk nu hvis de havde sagt ja #128540;#128526;

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#22
Æhhhmmm ... De "sælger" vel deres "tro" --

Og "Dørsalg" er forbudt i DK! [^]

Efter min mening burde det være forbudt på samme måde at "stemme dørklokker" uanset hvilket religiøst eller politisk ærinde man kommer i..
Vil man noget må man sende et brev, eller omdele "tidsskrifter" -

Den med blod-donor skiltet er god, men jeg kan fortælle at den ikke virkede på "missionærerne" når de før i tiden belemrede min hjemmegående mor med deres pladder ..

Nogen gange var de ikke helt "taktiske" og ankom efter skoletid .. jeg var "knallertbølle" dengang, og erindrer en episode hvor jeg stod udenfor og skruede i Yamaha'en da de ankom.. De kom altid som et "team" en yngre nydelig dame og en lidt ældre herre .. oftest sad der en eller to mere ude i bilen..
Jeg tog pænt imod "vagttårnet" og "vågn op" og brugte prompte det ene til at tørre mine oliefingre af i, leverede det tilbage og sagde pænt "tak" -- Den nydelige unge dame så noget betuttet ud, og den ældre herre begyndte at komme med nogle forurettede udbrud .. Jeg var vel 16 - 17 år dengang og nok rimeligt flabet, men også sur over at de sådan havde udset sig min mor som "target", så jeg bad dem skrubbe af H. til og IKKE længere belemre min mor med deres sludder .. .

Efter den episode fik hun fred i et godt stykke tid ..

Her hvor jeg bor nu, har jeg ikke set dem i mindst 10 - 12 år --

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#23
Jeg fik nogle gode diskussioner med dem en overgang i 80´erne. Det var det der med at der var en ung lækker sag med, og hun var ikke nærig med at knappe op foran [}Smile][:p][Big Grin][:I].

...men hun forlod sekten, og siden har jeg altid meget venligt forklaret dem, at jeg ikke interesserer mig for deres budskab. Jeg kan sagtens sige det på en pæn måde der også bliver forstået.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)