Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swarovski z6i
#1
Desværre tror jeg ikke på julemanden , og har såmen nok heller ikke været en særlig artig dreng , så jeg må nok selv købe min julegave ( konen køber bare bløde pakker [xx(])
Hvor køber man en Swarovski z6i 2.5-15x56 billigst ? Evnt udlandet ?
Glædelig jul støver.
Svar
#2
Har købt min tilsvarende Z6i hos Korsholm. Det har jeg ikke fortrudt: Den er byttet en gang på reklamation til en ny model, som så har været til reparation i Østrig pga defekt lysknap. Det har lettet forretningsgangen, fremfor at skulle returnere et defekt produkt til fx Cluny Country Store, der sikkert kan sælge billigere pga lavere moms i UK
Mvh kka
Svar
#3
Cluny Country Store lider pt af en stærk kurs på £. Optic-trade.eu er også en mulighed.

http://www.optics-trade.eu/en/riflescope...-bt-l.html

Har handlet Leica og montager hos Optic-trade. Der har ikke været problemer. Det har der heller ikke været hos Korsholm, tværtimod[Smile]

19940,60 DKK, eller 22.400,00 DKK, begge liste pris. Hvad er et par tusser værd mellem venner i Jylland - basis for forhandlinger - sølle 10% kontantrabat[:o)].

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#4
K.O Skov har den også på hylden til ca 20.000

Det så jeg da jeg handlede sigtekikkert der sidst[Big Grin] Jeg valgte nu Zeiss V8 2.8-20x56 i stedet for[Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Hej

Jeg har købt min hos Brasholt i Hjørring i sommer. Husker ikke nøjagtig pris, da der også var lidt småtterier med. Men jeg undersøgte markedet og fandt det ikke umagen vær da der ikke var meget at spare ved at købe i udlandet.
Svar
#6
Tak for respons .. Jeg har købt en z6i 2,5-15•56 1gen. Jeg købte den af en privat , kikkerten er dog helt ny , og har kun ligget i den originale kasse . Der indgik et par 7-8 år gamle s&b med en del brugspor i bytte . Udover dette kom jeg af med nogle få tusinde også . Kikkerten står mig nok i 15000.- alting taget i betragtning .
Rigtig fin kikkert iøvrigt [Big Grin] der allerede har været i brug [Smile]
Svar
#7
Aldrig været i brug skulle der vist have stået ..[:o)]
Den er med ballistisk tårn , hvilket er meget sjovt at nørde lidt med når man selv lader .
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)