Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kloge ord.
#1
[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...8siwlk.png [/IMG]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
[Image: _20151217_174003_zpsty6jlz5w.jpg]

Lånt fra vort svenske søster forum.

Schönauer

FOR ØVRIGT MENER AT JEG AT EU SKAL NEDLÆGGES
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#3
ÆÆhh , jeg ved ikke rigtig hvordan man skal sige det , men jag kan ikke lide at dette forum bliver brugt til politiske statments igen og igen .

For udestående virker det som om de fleste herinde har radikale meninger [|)].

Hav en god jul og et roligt nytår , solen kommer sikkert til at skinne i morgen igen [Smile].
Svar
#4
Ææh....Det er jo kun henvisning til en historisk udtalelse, som er total illusorisk. Næ, denne her er bedre:

"Danmark til Donau"

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
+ 1 til A-bolt

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#6
For udestående virker det som om de fleste herinde har radikale meninger .
det kan jeg ikke afvise, men kan bedre lide dem end meninger fra den anden grøft [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#7
Visse vasse. Det er jo en haabløs illusorisk tankegang der slet ikke kan passe ind i Danske eller Europæiske lande. Baseret paa en Amerikansk revolution i 1776 og deres forpulede out of date 2nd Ammendment, som kun har gjort Amerikanere i dag til det mest brutale og angstfyldte folkefærd i hele verden. De bevæbner sig til tænderne, og slaar hinanden ihjel i større omfang end noget andet sted.
Nej du, der maa være andre kloge ord at finde der passer til Danmark

Hogmeister
Hogmeister
Svar
#8
Enig med Rolin!
Det eneste vi danskere får fra vore politikere i øjeblikket, er øgede udgifter til indvandring, øgede udgifter til eu, øgede udgifter til ministerpension....
Og mens danskerne slider i det for at levere midler til statskassen, får vi bare en fuckfinger af vore grådige og magtliderlige politikere, som ikke har en skid respekt for det slid der skal til for at sørge for at pengene altid er der til deres hjernadøde økonomiske udskejelser... !

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#9
........ Og hvad har det med et bevæbnet folk at gøre??
Hvor vil du begynde? Skyde et par borgmestre eller byraadsmedlemmer? Maaske en folketingsmand, ellrr en minister?................. Og hvad har du opnaaet ved det??
H
Hogmeister
Svar
#10
Med det stramme greb regeringen allerede har om befolkningen, er en bevæbnet revolte desværre nok en saga blot... Håndlangerne bliver jo beordret til at slå ned på lovlydige våbenejere, for at intimidere dem til at opgive deres forehavende. At eje, træne med, og anvende våben. Det hedder vistnok realpolitik, og gælder om at have velcro i røven, og på taburetten... Hvis jeg har planer om at udradere det halve folketing, ville jeg jo nok skrive med breivik, og ikke med dig...

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by kluden

Med det stramme greb regeringen allerede har om befolkningen, er en bevæbnet revolte desværre nok en saga blot... Håndlangerne bliver jo beordret til at slå ned på lovlydige våbenejere, for at intimidere dem til at opgive deres forehavende. At eje, træne med, og anvende våben. Det hedder vistnok realpolitik, og gælder om at have velcro i røven, og på taburetten... Hvis jeg har planer om at udradere det halve folketing, ville jeg jo nok skrive med breivik, og ikke med dig...

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!



Sjovt, det der forsøg på at skræmme våbenejere har lige den modsatte effekt på mig. Jeg tror en god del våbenejere bare vil blive mere ligeglade med loven, hvis de forsøger at stramme mere. Men mange falder jo for salamimetoden..
Svar
#12
Dream on!
H
Hogmeister
Svar
#13
Jeg forstår nu, at det er det du gør, svinemester, men mon ikke det så er på tide at du vågner op...

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#14
................. Og hvad er det, helt præcist??
H
Hogmeister
Svar
#15
Hvorfor skal denne tråd ikke slettes der har ikke noget med virkeligheden og dette forum at gøre det er politik dette forum er jagt og krudt og kugler mf. mv. og alt der ender på jagt og skydning
[Sad!][Sad!]

Rasmussen45.
223 - 6,5x55 - 6,5x55 - 6,5.06 - 7x64 - 338-06 A-Square - 338wm
Svar
#16
De idioter der bruger deres stemme ved et dansk folketingsvalg , får de politikere de har fortjent .
Dem der ikke stemmer kan passende holde deres kæft , og acceptere tingenes tilstand
Husk du kan begynde at samle underskrifter i morgen , og stille op næste gang , og så kan du gøre en forskel [Big Grin]

God bagjul og godt nytår

Mojn Weide
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Weide

De idioter der bruger deres stemme ved et dansk folketingsvalg , får de politikere de har fortjent .
Dem der ikke stemmer kan passende holde deres kæft , og acceptere tingenes tilstand
Husk du kan begynde at samle underskrifter i morgen , og stille op næste gang , og så kan du gøre en forskel [Big Grin]

God bagjul og godt nytår

Mon Weide



Kan der sættes lighedstegn mellem indholdet af dette indlæg og medlemsskab / ikke medlemsskab af DJ[Wink][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

PS, hvis du vil rette i et indlæg, er det det ikon med blyanten du skal trykke på, ikke den med returpilen[8D][Big Grin][8D][Big Grin]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#18
@cp
Du er da medlem både her og der [Smile]

Rasmussen45.
223 - 6,5x55 - 6,5x55 - 6,5.06 - 7x64 - 338-06 A-Square - 338wm
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by Rasmussen45

@cp
Du er da medlem både her og der [Smile]

Rasmussen45.
223 - 6,5x55 - 6,5x55 - 6,5.06 - 7x64 - 338-06 A-Square - 338wm



Han har altid været med lem[Big Grin]

Schönauer

FOR ØVRIGT MENER AT JEG AT EU SKAL NEDLÆGGES
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Rasmussen45

Hvorfor skal denne tråd ikke slettes der har ikke noget med virkeligheden og dette forum at gøre det er politik dette forum er jagt og krudt og kugler mf. mv. og alt der ender på jagt og skydning
[Sad!][Sad!]

Rasmussen45.
223 - 6,5x55 - 6,5x55 - 6,5.06 - 7x64 - 338-06 A-Square - 338wm



Der er jo ikke nogen der har bedt dig om at læse den.
Kan du ikke lide hvad du ser, så gå videre[Wink][^]

Schönauer

FOR ØVRIGT MENER AT JEG AT EU SKAL NEDLÆGGES
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)