Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hyggedag med genladning
#1
Svendborg Jagtforening

Der har været et ønske om at samle hjemmeladere til en hygge dag på skyttecentret. Jeg kan se at banen er ledig lørdag den 16. Januar 2016 fra kl. 09
Vi kunne mødes til morgenkaffe og hyggesnak kl. 09 for derefter at rulle nogle patroner der så kan testes på skydebanen i løbet af formidagen.

Mit spørgsmål er så, er der tilslutning til sådan en dag?
Hvis vi smider hver en 100,- til Baneleje, rundstykker og kaffe får vi det lige til at løbe rundt, hvis vi er nogle stykker.
Skriv her hvis i vil deltage. Alle hjemmeladere er velkomne også hvis du bare er nysgerrig på hjemmeladning.
Du behøver ikke være medlem af foreningen.

Www://svendborg.me

Hilsen Claus Lauritsen

Mail: Claus@jagt.net
Tlf og SMS: 40295553

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#2
hej claus

lækkert initativ
kan desværre ikke I ulige uger

håber I får samlet nok [Big Grin]

out hunting
6,5x47 L
300 wsm
out hunting
6,5x47 L
300 wsm
Svar
#3
Jo hvis der er rimeligt tilslutning og stemning herfor, så laver vi et nyt arrangement senere igen.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Claus the Dane 2.0

Svendborg Jagtforening

Der har været et ønske om at samle hjemmeladere til en hygge dag på skyttecentret. Jeg kan se at banen er ledig lørdag den 16. Januar 2016 fra kl. 09
Vi kunne mødes til morgenkaffe og hyggesnak kl. 09 for derefter at rulle nogle patroner der så kan testes på skydebanen i løbet af formidagen.

Mit spørgsmål er så, er der tilslutning til sådan en dag?
Hvis vi smider hver en 100,- til Baneleje, rundstykker og kaffe får vi det lige til at løbe rundt, hvis vi er nogle stykker.
Skriv her hvis i vil deltage. Alle hjemmeladere er velkomne også hvis du bare er nysgerrig på hjemmeladning.
Du behøver ikke være medlem af foreningen.

Www://svendborg.me

Hilsen Claus Lauritsen

Mail: Claus@jagt.net
Tlf og SMS: 40295553

Claus the Dane



Ikke for at være mobset eller mavesur. Men det er faktisk forbudt at genlade på enhver anden adresse end den der står på genladningstilladelsen.
Der er faktisk domspraksis for at det er NoGo


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)