Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad er der lige galt
#1
Vågnede her til morgen, der var 19 grader, og alle bilerne var pludselig spøgelsesbilister. (de kørte alle i den forkerte side af vejen, )
Nå men pyt, jeg kan jo bare lege med min lille drejebænk, hvis den er kommet frem.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#2
Du har fået det forkerte ben ud af sengen.

Er glad for at der ikke følger billder med af den "lille" drejebænk.
Svar
#3
Den er da nuttet
Ca 170 høj
Dog lidt bred
Nydelig rød og grå
Gør faktisk lige hvad man beder den om.
Det meste der kommer i nærheden af den, bliver dog lidt rynket på spidsen. Hvilket jo er helt ok på det lange løb[Wink]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by n a

Den er da nuttet
Ca 170 høj
Dog lidt bred
Nydelig rød og grå
Gør faktisk lige hvad man beder den om.
Det meste der kommer i nærheden af den, bliver dog lidt rynket på spidsen. Hvilket jo er helt ok på det lange løb[Wink]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed



Er det din kone du omtaler sådan??? Håber ikke for dig at hun læser med her [B)]

--
FKF

ANNA
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by FKF

Citat:quote:

Originally posted by n a

Den er da nuttet
Ca 170 høj
Dog lidt bred
Nydelig rød og grå
Gør faktisk lige hvad man beder den om.
Det meste der kommer i nærheden af den, bliver dog lidt rynket på spidsen. Hvilket jo er helt ok på det lange løb[Wink]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed



Er det din kone du omtaler sådan??? Håber ikke for dig at hun læser med her [B)]

--
FKF

ANNA




Nej for dælen
Hun er kun 160

Nej det er mit lille DANIDA projekt, hvor jeg har sende en lille EMCO til Kimberly i S A
Så er man jo nød til at yde den nødvendige service, uanset hvor # træls# det så måtte være, at rejse ned i den lumre varme, og det trøstesløs landskab [Wink][Big Grin]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#6
Nå skal de også til at skære rynker i Kimberley[Big Grin] Jeg har hørt en fugl synge om at du også laver export der til.[Wink]

Der er snart ikke til at komme til for alle de danskere der er migreret der til.[:I]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)