Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hej formænd!
#1
Er der et nyt DRALF skydearrangement i gære i nærmeste fremtid et eller andet sted?

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by ran

Er der et nyt DRALF skydearrangement i gære i nærmeste fremtid et eller andet sted?



Kære ran

Godt spørgsmål ... Man bliver ramt lige mellem øjnene af The Sound of Silence. Medmindre, selvfølgelig, at der er en anden tråd med samme emne.

Er det nu, at vi skal have en dato og en nedsat projektgruppe bestående at lutter skydeglade formænd?

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#3
Ja,det ville da være rigtigt dejligt med et DRALF arrangement her i det tidlige forår,jeg er klar!!!
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Tja - tavshed er vist guld [Smile]

Det kunne da være dejligt, hvis der kom en anledning til at lufte DRALF-hatten her i løbet af foråret [Big Grin]

Hvor kan det foregår?

Der er ikke rigtig nogen steder her i nærheden af hvor jeg bor, hvor vi kan "te os tosset".... men de ombyggede baner i Vingsted er da en mulighed - men der er meget ordentlige forhold derude, så de store udskejelser bliver lidt svært - og så er afregningsformen lidt alternativ i forhold til en flok "skydegale" DRALF´er, og der begrænsning på tilladte kalibre m.m.

Hvor kan man te sig, uden at det vækker opsigt?
(Ud over Langeland)

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Tjah,Langeland var jo et rigtigt fint forslag,det vil jeg da gerne støtte! Skulle man prøve at kontakt banen for at få nogle mulige datoer her i foråret?? Jeg vil da gerne prøve at snakke med Jørgen fra hjortebanen.Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
For lige at ødelægge stemningen kan jeg love jer for at det bliver over mit og JUH + en del andres lig, at noget kommer til at foregå på Langeland.

Hvis stemningen er for det, er jeg ikke at betragte som medlem af DRALF - Nogen der vil være kasserer i DRALF ?

[Sad!]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Great Dane

Svar
#7
[B)][B)]OK-det havde jeg sgu ikke lige tænkt på-sorry..........
Hilsen Ulrik
Svar
#8
ULG...Ok, jeg gik lidt over stregen, men jeg følte pludseligt at min lille osteklokke der omgiver mig, brød sammen [:0]

Jeg er sikker på at der er en barmhjertig jyde, der vil arrangere i Ulfborg ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Great Dane

Svar
#9
.... Helt i orden-jep vi håber på noget i det jyske.......[?][Smile]
Hilsen Ulrik
Svar
#10
Der er vist noget, jeg har misset....hvad er der i vejen med Langeland ??

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by ran

Er der et nyt DRALF skydearrangement i gære i nærmeste fremtid et eller andet sted?

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)



Hej Ran.

Som formand i DRALF er du da velkommen til selv at arrangere en skydning. Hvis ikke man kan vente på at nogen tager initiativ, må man selv gøre det.

Som GD skriver, er det da ikke utænkeligt at der også i år bliver et arrangement i Ulfborg, men det er slet ikke planlagt endnu.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#12
Der var jo også noget med at DRALF-øst skulle ud af hullerne ...

Et møde blev aftalt før jul, noget med et intermezzo med piphans från hinsidan, en elg-kok, en gut der skyder mest ned i jorden, og så det skydegale par herfra [8D]

Det hele kombineret med en sjat fransk druesaft og en afdød elg, eller dele af den ...

Dette tiltag er vistnok gået lidt i stå, men skulle kunne være årsag til, at duften af krudtrøg kan hænge tungt på djævleøen, hvis blot det bliver sparket igang igen.

Det skal dog lige indsparkes, at det ikke er fruen og mig der hænger i bremsen [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Så kom det ud [B)]

Må 2006 blive endnu et forrygende godt "skudår" for os alle ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an2.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
K&B Claxel Wink




Svar
#13
Clax...

Om det var dig eller fruen husker jeg ikke, men en af jer fik en pm forleden...Jeg giver op mht afdød ko-middag og et skydeudvalgsmøde. Men i er da stadigt velkomne i min ydmyge hule. Jeg tror ikke vi ser et DRALF shoot out på sjællandssiden i år, men jeg er sikker på at der er jyder på forummet der er i gang med en bryg ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Great Dane

Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Clax...

Om det var dig eller fruen husker jeg ikke, men en af jer fik en pm forleden...Jeg giver op mht afdød ko-middag og et skydeudvalgsmøde. Men i er da stadigt velkomne i min ydmyge hule. Jeg tror ikke vi ser et DRALF shoot out på sjællandssiden i år, men jeg er sikker på at der er jyder på forummet der er i gang med en bryg ?
Mvh.
Lars/Great Dane



Søde kære lille GD...
Selv om du ikke interesserer dig synderligt for riffelskydning, så kan det godt lade sig gøre at holde det på Djævleøen alligevel. Vi må jo også huske på hvad "r"et i DRALF står for, ikk'?

Vi er mange andre formænd(inder), som holder til på de østlige kanter, og som er klædt på til at kunne arrangere og afholde en DRALF-skydning. Det vil selvfølgelig være svært at finde forhold her, der er lige så velegnede som Ulfborg.

Men er det umuligt?
Nej vel - altså er det muligt.

Hvem melder sig under fanerne, der er ingen grund til at blive ved med at vente på at du eller en anden måske, og måske ikke, finder en elg, som er interesseret i at lade sig tilberede. Hvis vi kan holde brainstormsmødet her, så kan vi godt byde på råvildt nedlagt af undertegnede, hvis det kunne friste ...

Skriv her eller send PM ...

[:X]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#15
Jab jab jab jab...Ikke hænge andre end mig op på den.

Det er mere undertegnede der har været sløv (plus et par andre ...Fløjte fløjte)

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Great Dane

Svar
#16
Ja jeg syn´s osse at det er djævleødralfernes tur, vi andre skal nok medbringe krudt, kugler og godt humør.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#17
Med overhængende fare for verbale tæsk bliver jeg nødt til at høre hvad der er galt med banen på langeland?[:I]

Bruger selv ofte banen og har til dato udelukkende oplevet pæn behandling af Jørgen Langelund, som er formand for banen.

Jeg ved godt at der på et tidspunkt foregik noget "snask" men at det skulle afholde os fra som Dralf´er at skyde der, endsige leje banen, har jeg godt nok lidt svært ved at se.

Er der nogen der har oplysninger jeg burde vide så ville jeg da egentlig gerne vide det...????[8)]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#18
Langeland er fin, men vækker minder om en lille opsplitning i efteråret, hvor det næsten lykkedes at vippe forummet omkuld. Et af Lejbølles bestyrelsesmedlemmer var blandt hovedmændene dengang, og derfor lidt sure opstød. Jeg og en del andre sætter ikke ben der igen, og det ændres nok ikke foreløbigt. Jeg har her til aften talt med et par aktive sjællændere, og de har lovet undertegnede at forsøge at stable tingene op....Sagt på en anden måde - Jeg har givet l*rten videre [Smile] Lad os ønske dem arbejdsro, og håbe på lidt aktivitet i de varme måneder der kommer. Dog bør ingen holde sig tilbage, om i har en mulighed for et arrangement.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Great Dane

Svar
#19
Ok kære formænd

Terningerne er kastet - og grebet.

Inden vi lægger os fast på en skydebane ville det være rart at høre, hvilke krav/kriterier I har for at det skal være en ÆGTE Dralf-skydning?[Big Grin][8D]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Ok kære formænd

Terningerne er kastet - og grebet.

Inden vi lægger os fast på en skydebane ville det være rart at høre, hvilke krav/kriterier I har for at det skal være en ÆGTE Dralf-skydning?[Big Grin][8D]

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...



Kære Fruen.

Det overlader vi da trygt i dine hænder.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)