Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
200 m præcis markering
#1
Hej Alle

Svendborg Jagtforening har installeret nyt udstyr til markering af 200m indskydning. Det betyder konkret at der kan fluekneppes helt ned til tiendele af en millimeter på 200m.
Markeringen sker på en analog papirskive med et camera i høj opløsning. kameraet kan panorere rundt og zoome ind på skiven og vise præcist hvor skuddet sidder.
Det hele foregår trådløst og betyder du kan få markeringen på din egen enhed, computer, tablet eller smartphone.

http://www.svendborg.me eller find os på Facebook, der er billeder af hvordan det virker.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#2
http://svendborg.me/?page_id=363

Her kan du se mere om hvordan det funker.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#3
Endelig en 'civiliseret' skydebane hvor man sidder ved en bænk. Saa mangler kun at man kan skyde hele dagen fra morgen til aften.
H
Hogmeister
Svar
#4
Ser godt ud.
Jeg har siddet og " knurret" et stykke tid, indtil jeg gik på hjemmesiden du linker til.
Var det ikke en Svendborg forening der meldte sig ud af DJ og ind i .......hvad er det nu de hedder ...... D ansk L øgnhalse S ammenslutning.
Kan ikke huske hvad det står for i virkeligheden, jeg kan bedst huske dem sådan.

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Endelig en 'civiliseret' skydebane hvor man sidder ved en bænk. Saa mangler kun at man kan skyde hele dagen fra morgen til aften.
H



+1 [Big Grin][Big Grin]

Mvh Pete
Svar
#6
Til CP

Svendborg Strandjagtforening meldte sig ud af DJ sidste år.

Svendborg jagtforening jeg repræsenterer er medlem af DJ.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)