Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Villa ventilation
#1
Hej folkens.

Nogen der ved lidt om kvalitetsforskelle på ventialtionsanlæg?
Jeg vil gerne have et anlæg monteret der skal kunne dække 190m^2.
Jeg har læst mig til at Genvex eller Nilan er toppen, eller...?!
Hvad skal man forvente af priser? (selvmontage eller monteret).

SWAG! We use it a whole lot in long-range shooting...
Scientific Wild-Ass Guess...
SWAG! We use it a whole lot in long-range shooting...
Scientific Wild-Ass Guess...

Svar
#2
Vi har et Genvex anlæg derhjemme, men Nilan er helt sikkert også i den gode ende. Vores kan trække op til 250 kvm og jeg har monteret det så det også kører ned i kælderen og ventilerer den.
Det er penge der er virkelig godt givet ud, kælderen har aldrig dårlig lugt og der bliver tilført lidt varme dernede.

Jeg har delvist selv monteret det (men har også set det gjort adskillige gange på byggepladser - men der er faktisk en ret stor udvikling også på måden det monteres på) med hjælp fra autoriseret Genvexfirma som jeg har en bekendt der ejer.

Jeg er endog meget tilfreds med montagen, serviceaftale på filtre og vejledning.

Prismæssigt skal du nok forvente omkring 70-100 klik inkl. montage...

Du er velkommen til at få min kontakt og snakke med ham, hvis du ønsker det så send mig en PM..

Jeg gav også Buba kontakten til ham for et par år siden, men Buba blev hvis brændt af eller aldrig kontaktet af ham.... Jeg har dog gode erfaringer med ham.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Det er dog så længe siden, at jeg engang husker forløbet helt præcist. Jeg var nu heller ikke så insisterende/entusiastisk , som jeg måske kunne haft været.
I må endelig ikke lægge mere i det end som så. Ingen traume herfra.
Vi fik aldrig installeret det anlæg, og penge blev brugt til noget MEGET mere fornuftigt#128512;
Jeg følger tråden med spænding .

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)