Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gratis riffeltilladelse
#1
Jeg fik en gratis våbentilladelse til en riffel ind ad døren i går. Det var sku dejligt, for den gamle havde fået en tur i vaskemaskinen, og jeg gik og lurede på om den hang godt nok sammen eller hvad.

Der stikker selvfølgelig noget under. Min skønne kone har taget jagttegn og haglskydeprøve, så næste punkt er selvfølgelig riffelprøven. Til det brug søgte vi hende en våbentilladelse på min gamle Sako. Jeg lavede en samtykkeerklæring på, at hun måtte få en flere ejertilladelse. Ansøgningen sendt den 29. februar og hun modtog tilladelsen den 17. marts, det er da OK. Men sandelig om der ikke også var en ny tilladelse til mig, nu med et "ja" i rubrikken "flere ejere" i stedet for det forvaskede "nej" i den gamle.

Hvor heldig kan man være ?[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#2
Man kunne jo ogsaa vende det om og sige: Gud, hvor bureaukratisk.
H
Hogmeister
Svar
#3
Det var dog en hulens masse fintænkning for at få lov til at dele sin riffel med et kvindemenneske, af alt[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Held og lykke med riffelprøven.

god weekend, Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Man kunne jo ogsaa vende det om og sige: Gud, hvor bureaukratisk.
H


Næhhh, det kan man da ikke. Én ansøgning, to tilladelser, det er da ikke spor bureaukratisk [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)