Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jagttegn
#1
Er der nogen af Jer der har modtaget Jeres jagttegn? Jeg indberettede vildtudbytte d. 1 marts og har ikke modtaget jagttegnet endnu. [?]
Svar
#2
Jeg har betalingen tilmeldt PBS og har modtaget jagttegnet for ca. 14 dage siden.

Jeg indleder altid det nye jagtår med at indberette et rundt 0 i jagtudbytte. Så er der indberettet, og hvis jeg ikke nedlægger vildt i Danmark det år, behøver jeg ikke gøre mere.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
Mit kom osse for ca. 14 dage siden.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
Mit kom i sidste uge - også betalt via PBS.
Indberettet ca. 10. februar.

Mvh
Korthår[Smile]
Svar
#5
Det er ikke tilstrækkeligt at du har indberettet nedlagt vildt, med mindre du er tilmeldt PBS.

Hvis ikke, skal du betale dit jagttegn, hvilket foregår fra samme hjemmeside, hvor du kan betale med Dankort.

VH

JCK
Svar
#6
Hvad er det dersens jagttegn for noget??? Hvordan ser det ud? Er det ikke godtnok sådant et indforstået håndtegn jægere kaster til hinanden når de er med konen til årsmøde i naturfredningsforeningen...?

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by kluden

Hvad er det dersens jagttegn for noget??? Hvordan ser det ud? Er det ikke godtnok sådant et indforstået håndtegn jægere kaster til hinanden når de er med konen til årsmøde i naturfredningsforeningen...?

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!



Jagttegn, kørekort, lånerkort........det er noget de bruger inde i byerne. Ikke noget du skal bekymre dig om [Smile]

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Tak for hjælpen[Smile]
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by kluden

Hvad er det dersens jagttegn for noget??? Hvordan ser det ud? Er det ikke godtnok sådant et indforstået håndtegn jægere kaster til hinanden når de er med konen til årsmøde i naturfredningsforeningen...?

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!



Jagttegn, kørekort, lånerkort........det er noget de bruger inde i byerne. Ikke noget du skal bekymre dig om [Smile]

mvh M@X 2.0



Det samme gælder skattekort [Big Grin]

/Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)