Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæfte Mauser 98
#1
Kaed mån swåre sæ (på dansk uden himmerlandsk dialekt: kan det mon betale sig)
Ansporet af de mange, der på vores søsterforum har lavet deres gamle mauser 98 om til en tactical sort, bodyindsmurt sniperriffel har jeg besluttet mig til at gøre dem kunsten efter. [8D][8D]

Dog er jeg, som et krav fra MCC, blevet pålagt, at der på ladegrebet ikke skal sidde en enorm specialfræset ladegrebsknop, men i stedet en kæmpestor, møgbeskidt negerdildo.
Kan levende sætte mig ind i den opmærksomhed den ville tiltrække sig på en feltskydning.
Det er klart, at en sådan riffel naturligvis skulle stå til display ved siden af alle de fine rifler fra team zeiss og lignende.
Sammen med en gokkesok ala hr. TSX så bliver mig og min møjser sku et klassemakkerpar.
Nå men nu til spørgsmålet. Kan det mon svare sig at bruge en masse tid i selskab med ildelugtende plastisk træ for at forme mit skæfte ala GRS
Kan man ikke bare finde et gammelt justerbart saur-STR-lignende skæfte til helt små penge fremfor at modelere selv.
Det er naturligvis klart, at det skal males kulsort og ligne en sniper, ellers kan man jo ikke være med i klubben.

Hvad mon der ligger i gemmerne rundt omkring. Giv lige lyd hvis I har noget til at ligge, der kan passe til sådan et møjser-projekt
Mangler sådan set det hele Kikkert, nyt-gammelt skæfte, aftrækker, bundmetal, baser/rail. Dæmperen regner jeg med at Mr. Sonic AKA Jørgen får lov at levere.
Jeg vil lige som en ekstra servicemeddelelse informere om, at når lækkerhedskanonen engang bliver færdig med fastmonteret Negerdildo så vil der, mod et beskedent beløb være mulighed for at blive fotograferet sammen med "Svinet"[Big Grin][Big Grin][Big Grin] (her er der naturligvis tale om riflen og ikke ejeren, Et sådant billede, sammen med indehaveren af skydejernet, vil være væsentligt dyrere og naturligvis også mere eftertragtet)[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#2
Hvis du beslutter dig for at justere lidt - så har jeg et originalt STR skæfte til at stå. Ville egentlig beholde det, men får det nok aldrig brugt.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Kan konen mon undvære sin forlorne neger pjovert[?]

Schönauer
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Kan konen mon undvære sin forlorne neger pjovert[?]

Schönauer



Der kommer "knald" i den når den efterfølgende bliver hevet op i dobbeltsengen[:I]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
@Boryx justerer gerne. Hvad havde du tænkt dig af pris for det?[?]

@Schönauer Konen mangler ikke sin forlorne negerpjovert.[:p][:p] Hun har hest. AAAAAAAAAAAARG den var for klam, selv for mig. adadad[xx(][xx(][xx(]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#6
Jeg har fået af vide STR skæfter handles til omkring 1500,-

Mit mangler bagkappen, men er ellers i tip top stand.

Jeg tænker det skal koste 1000,- kr.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#7
[Big Grin][Big Grin][Big Grin] glæder mig til at se "gogge-jernet" når det er klart!![Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
HAHA ULG
reelt set mangler jeg faktisk også neger dilleren, men den tør jeg satme ikke efterlyse herinde. Det er ikke til at vide hvor den har befundet sig af ukristelige steder.
Jeg er sikker på der er masser af potentielle leverandører herinde. Max, Rolin, Kluden, RKN, MCC Høker osv. men jeg tør som nævnt ikke spørge hvad de har liggende af uhyrligheder, der kan bruges nede i svingerklubben.
Hygge
KLOKKER

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#9
går Lani ikke rundt med sådan en 40 cm sort stiv gummiting til daglig ? [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Klokker! hvilket kaliber taler vi om? Alt under .358 kan ikke trække en sort dildo så skal den være hvid. Fra 243 og ned samme farve som asiater.
Jeg har et STR skæfte som er tilpasset en Voere ind bagkappe til 1195kr :-)
Evt bytte med vanvittig mange projektiler

Ps: du skal finde en vandbaseret våben olie til den slag ladehåndtag

222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#11
Hej Bessie
Det er en 6.5-træls en af de gode gamle skydebanerifler med fed pibe. Den fede pibe passer vel fint til en negerpjovert.

Tusind tak for jer der har tilbudt mig grej, men jeg bliver nød til at sige jeres ualmindeligt fine tilbud om skæfter er for dyre for mig. Jeres priser fejler absolut ingenting, men konceptet er så billigt som overhovedet muligt. dvs. skæftet må ikke koste meget mere end 500 penge og naturligvis gerne billigere. Jeg ved det er urealistisk, men sådan er det, så er det bedre at bokse lidt med noget plastisk træ og de dampe det medfører.

Jeg er faktisk i tvivl om hvad jeg skal købe som baser til den. Det er klart sådan noget ikke koster gratis (bare lige for at forsikre jer om at jeg ikke er gratist, der forsøger at nasse jeres stumper fra jer) Hvad skal man købe? gerne med links, hvis nogen er bekendt med en hjemmeside.

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#12
Du skal da have en Rail fra GT. (http://www.hgfirearms.dk/shop/mauser-98-...-315p.html)

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#13
Og med det andet, så kig på denne...

http://www.aliexpress.com/item/11-inch-b...440a92c386

Hvis den bestilles på App'en, og du lige rammer den rigtige Dollarkurs, så er den netop moms og gebyrfri.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#14
Ellers så kig hos Orion...

Ex. denne.

https://www.orion.de/produkt/riesen-dild...s%2Fdildos

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#15
Ok, med dagens dollarkurser, der skal du ned på US$ 11,98, for at komme under DKK 80

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#16
Jeg vil tilbyde en rensning i bund med Gold Medallion og solvent.

Glæder mig til at se resultatet. Tror jeg...[Big Grin]

Mvh Pete
Svar
#17
HUSK at den skal sprøjtes med body, for at få den rigtige overflade[Smile]

Har en m98 skæfte fra en bane riffel, du kan få ganske gratis og bundmetal finder vi nok også

Mvh.
Morten
Mvh.
Morten
Svar
#18
..... håber ikke at projektet er en aprilsnar. ..!![Sad]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#19
Tror den JREX foreslår vil være yderst velegnet

COCK WHOPPER DONG[Big Grin]

Schönauer
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#20
Ville det ikke være en idé, at kaliberen er tilstrækkelig, til at "Dongen" kan bruges som nødprojektil? Smile

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)