Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kommende genladnings kurser
#1
nogen der ved hvor der er genladnings kurser indenfor de næste par måneder gerne i sønderjylland, midstjylland eller fyn [Smile]
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar
#2
Det står på Østjysk Våbenhandels hjemmeside...
Der er så udsolgt de næste 3 kurser, første ledige er i starten af september.
Svar
#3
har jeg set, men er de virkelig de eneste der har kurser? :O
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by lunderskov

har jeg set, men er de virkelig de eneste der har kurser? :O


Hvad skal du bruge et genladekursus til? Du lader jo allerede jævnfør tråden om gænghætteisætter og så må du jo have taget kurset [Wink]

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by lunderskov

har jeg set, men er de virkelig de eneste der har kurser? :O


Hvad skal du bruge et genladekursus til? Du lader jo allerede jævnfør tråden om gænghætteisætter og så må du jo have taget kurset [Wink]

mvh M@X 2.0


Man behøver ikke at have bestået dette middagssøvnskursus, for at have en genladningstilladelse.
Jeg har faktisk haft 5 forskellige genladningstilladelser(man skal jo hav en til hver adresse hvor man kunne tænke sig at drysse lidt med krudt), uden at have dette fantastiske kursus
At jeg så senere har sovet trygt og godt en dag hvor jeg var meget træt, og vågnede op med en sådant kursusbevis, er en anden sag.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#6
Hvordan har du båret dig ad med at få en genladetilladelse uden at have deltaget i kurset ???????
Var det en erhvervs genlade tilladelse???

§ 10. Tilladelse til genopladning af ammunition kan kun gives til medlemmer af skytte- og jagtforeninger eller personer, der er i besiddelse af gyldigt jagttegn. Det er endvidere en betingelse, at ansøgeren har gennemgået et kursus i genopladning, der er godkendt af justitsministeren. Det skal fremgå af tilladelsen, at den giver adgang til indkøb af røgsvagt krudt, sortkrudtserstatning, fænghætter og projektiler samt til fremstilling af projektiler.
Stk. 2. Tilladelse gives på en særlig blanket, der er godkendt af justitsministeren. Ved ansøgning om genopladningstilladelse til eget eller privat brug kan der maksimalt gives tilladelse til opbevaring af i alt 2 kg røgsvagt krudt og sortkrudtserstatning. Der kan endvidere maksimalt gives tilladelse til opbevaring af 5000 fænghætter.
Stk. 3. Ansøgninger om tilladelse til erhvervsmæssig genopladning samt ansøgninger om tilladelse til genopladning til eget og privat brug, der overskrider grænserne i stk. 2, skal forelægges Beredskabsstyrelsen til udtalelse.

--
FKF

ANNA
Svar
#7
jeg har kurset Smile men en kammerat kunne godt tænke sig det Smile
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)