Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aktier i Zeiss Diavari 6-24x72 ill?
#1
Jeg er blevet tilbudt ovenstående kikkert, hvor jeg skal komme med startbudet.
Ny kikkert kunne være rart, men denne kikkert er trods alt 6 år gammel - ergo er den ikke ny mere.
Ingen ridser er en selvfølge.

Sådan en djævel er naturligvis en dyr kikkert fra ny i dag, men hvad hulen koster sådan en gammel svend? Økonomien skal tages i betragtning i min situation.

God søndag.

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Boldsen

Jeg er blevet tilbudt ovenstående kikkert, hvor jeg skal komme med startbudet.
Ny kikkert kunne være rart, men denne kikkert er trods alt 6 år gammel - ergo er den ikke ny mere.
Ingen ridser er en selvfølge.

Sådan en djævel er naturligvis en dyr riffel fra ny i dag, men hvad hulen koster sådan en gammel svend? Økonomien skal tages i betragtning i min situation.

God søndag.

Mvh.
Boldsen



Hej Boldsen.
Jeg ved ikke om du er klar over det, men det er ikke en riffel, men derimod en sigtekikkert du er ved at købe ! [:o)]
Svar
#3
[Big Grin]
Svar
#4
Nej, virkelig?! Så er jeg taget ved næsen! Også mærkeligt mit opslag havnede under "Optik".

pern - jeg ser gerne noget mere konstruktivt angående det faktiske spørgsmål [Wink]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#5
@Boldsen, tjek lige din egen tekst igen - du er kommet til at skrive riffel istedet for kikkert i slutningen af din post.
Jeg tror det er derfor de prikker til dig ;-)

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#6
Åh.. Jesus. Plejer I ikke kalde dem det? ;-)

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#7
Mit bedste bud . Når man tænker på din situation . Historiske handler osv her inde vil være 12000kr

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)