Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blaser K95 projekt.
#1
Så fik jeg min K95 hjem fra Kolvkam.

[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...cfd8k.jpeg[/IMG]

[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...pmvh1.jpeg [/IMG]

[Image: image_zpswfvw369h.jpeg]

[IMG] http://i546.photobucket.com/albums/hh434...hcp0z.jpeg[/IMG]

Eneste jeg ikke er tilfreds med er de 2 fingerskruer, men det er der en simpel løsning på.[:o)]
Nu skal den ændres fra .308 win til .30R Blaser, rival er indkøbt, når dette er klart skal jeg lige finde en kikkert der passer.[^] bliver nok en Swarovski.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Spændende projektet! ![Smile][Smile]
Gjorde det ikke ondt at lade dem save i den fine pind...[?][Sad]
Enig mht fingerskruerne,de matcher ikke rigtigt resten af kvaliteten på våbnet!
Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Hvis du ringer til Kolvkam.se så har de andre "usynlige" skruer det bad jeg om og fik med til min..
Svar
#4
@ULG

Nej som du ser er det ikke ret meget materiale der er fjernet, tænker på om jeg ikke skulle lade mit kulfiberskæfte få samme tur.

Det koster ca. 2400,00 DKK

Havde kontakt til Walnut vedr. dette projekt, men Walnut ville borer 2 huller igennem skæftet til styrer søjlerne, for at proppe dem efter savning, men hos kolvkam her de laver justerbar søjler netop for at undgå disse unødvendige huller.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Off topic-hvordan har walnut det?[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Walnut havde det godt, samme humør som altid[|)]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#7
[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Er der nogen i Danmark, som laver det efter samme koncept som kolvkam?
Mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#9
@Lars M.L.
Ikke hvad jeg ved af, men en del af de store fabrikker får lavet deres arbejde hos kolvkam.
/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#10
Jeg hjälper gerne med at aflevere skäfter hos kolvkan.se dog helst flere af gangen, måske samles skæfterne et sted i Dk. hvor jeg kan hente og bringe?? hvis nogen er intresered så send PM.[Big Grin]
Svar
#11
halløj Marion
lækkert initiativ - tak !

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#12
Ingen årsag Strom, jeg bor ca, en time fra fabrikken,
Svar
#13
@rolin ..

Jeg vill nok lige tage en snak med "Kolv-Kam" omkring at begynde at save i et Carbon-skæfte ..

Det er IKKE lige som at lave det i træ .. Trust me ... [:I]

Meget af et CF-skæftes styrke kommer fra selve geometrien i rundingerne i skæftet .. altså selve faconen .. CF skæftet er også helt sikkert hult.. og sikkert udfyldt med en form for "skum" for at fjerne den "hule klang"

Men .. jeg ved jo ikke om "Kolv-Kam" allerede har gjort det før ..
I så fald vil de jo vide hvordan det skal gøres ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#14
Jeg har set en tråd (kan ikke huske hvor) hvor de havde gjort det på et Carbon skæftet. Processen var netop vist, hvor de efterfyldte med "skum/svampe" der blev fyldt op med.........epoxy måske???

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#15
Hej jeg skal ud til Kolvkam.se imorgen for at hente et skæfte til mig selv, men har over telefon lavet en aftale med dem om at jeg kan indlevere skæfter fra Danmark til ham og returnerer dem igen i DK. så slipper i for at sende dem selv og han vil forsøge at lave dem så det passer nogenlunde med mine Danmarks besøg.
Så send besked PM eller mail så jeg ved hvor i bor, jeg kommer ofte til Vojens og kører så over både Sjælland og Fyn.
Jeg håber dette kan hjælpe, prisen er 3500 Svenske Kr. og i betaler ikke for transporten.
Svar
#16
Det er godt nok et flot tilbud Marion Morrison. Det er virkelig det der gør VTF noget særligt.

Jeg har faktisk selv en Bl.... Som jeg gerne vil have lavet en Kolvkam forhøjer på så jeg sender dig lige en PM.

Mvh. Jakob

Vildt skal skydes hvor de spiser, ikke hvor de fiser.
Mvh. Jakob

Svar
#17
@dravis

Jeg sendte en mail til kolvkam for en måned siden, fik svar samme dag, de har lavet ca. 20 stk. kolvkam på kulfiber skæfter, så det var noget de kunne hjælpe mig med, prisen er den samme som på et træ skæfte.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#18
@ Rolin/Dravis jeg skal til fabrikken idag og spørger lige igen med hensyn til Carbonfiber, men de virker at ha check på tingene så Det svar Roln dk er sikkert det rigtige.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)