Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Husk at sætte lys i vinduerne
#1
Så er dagen igen oprundet.

Husk at sætte lys i vinduerne, på denne måde er vi med til at huske/minde om en mørk tid i DK´s historie, som heldigvis er ovre.

Håber at flere vil støtte op.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#2
8 stk står fordelt rundt i vinduerne her i huset.[Smile] Det glemmer vi ikke. Jeg var soldat i Haderslev, og der afholdes jo "lysfest" hvert år på denne dato. Den gamle kaserne er ret flot med lys i alle vinduerne! ![Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Er det ikke først imorgen ?

mvh
mvh
Svar
#4
Nej. Det er i aften der skal lys i vinduerne.Det er rigtigt at officielt er befrielsdagen d.5 maj,for det var den dag kapitulationen kom fra tysk side. Men det var d.4 maj at BBC sendte det berømte budskab i radioen,og derfor er det i aften der skal lys i vinduerne.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Jeg har tændt lyset her på mit job.

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#6
Også her
Min farfar var modstandsmand, så det var en del af arven.
Som ULG har jeg også en fortid i Haderslev. Hvornår var du der?
Havde selv æren at være VB itil lysfester i 1997.
Svar
#7
Jeg var der i 91-92.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
Jeg var desværre forhindret i at tænde lys - fik mit 40'årstegn ved en højtidelighed 4. maj parade på Frederiksborg Slot.

Det var ellers en nydeligt parade - næstkommanderende, stillede styrken i sort baret (som den eneste), ny camo og sabel, det samme med chefen (dog med grøn baret), resten af grøftefyldet var i gammeldavs camo (en skøn samling[^]) - det skaber sammenhold så det basker - Danmark til Donau - uanset klude eller udrustning[:I][:I][:o)]

MEN,MEN...MEN, det var dejligt at se at der stadig er grupper af patrulje og gruppe folk, som ved hvad de har med at gøre og har viljen, trods alt[Big Grin]

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)