Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg er fuldstændig færdig
#1
Jeg er fuldstændig færdig..for første gange i 12år har jeg været ud og cykle..Efter 5 ildflasker, 8 tossede bilister som gav mig fingeren og brugte deres bilhorn hisig,et nødstops toilet besøg.Og et klappernde hjerte - lunge region som gav mislyde fra sig lykkes de mig at komme til Aldi. De samme på tilbageturen... Bortset fra de børn jeg mødte på deres trehjulede cykler som overhalede mig..jeg sværger de grinede medlidenheds fuld....Nu skal jeg pleje min ømme R--

God pinse til jer alle sammen.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#2
Næste gang, så behøver du altså ikke tage omvejen omkring L'Alpe d'Huez [8D] og cycle, som om du er en dopet Bjarne Riis. [:p]

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#3
Lille, næste cykeltur bliver ikke så pinefuld hvis du lige monterer et sæde, øverst på stangen[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Nemo

Lille, næste cykeltur bliver ikke så pinefuld hvis du lige monterer et sæde, øverst på stangen[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh. Nemo



[B)][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#5
Og du har kun 2 huslængder til Aldi[8D]

Jeg er også begyndt på cykel, kæft hvor er man øm bag i, selv om jeg har luksus sadel monteret[Sad]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#6
Jeg har en Puch maxi XL til salg under brun og billig!
Lille! Du kan få 5 liter 2-T benzin i melidenhedsrabat pga det du har været igennem med cyklen

222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)