Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Våben tilladelser
#1
Igennem flere dage har jeg prøvet at lave våben tilladelser og anmeldelse af en hagl sprøjte for en kammerat.

Det har så absolut ikke været nogen succes.

Vi når til afsendelse af ansøgningen og der sker intet, så absolut intet, når der trykkes på knappen send.
Har prøvet at ved hæfte samtykke erklæringen både som jpeg og PDF fil. Resultatet er det samme. [}Smile][}Smile][}Smile]

Er der andre der har oplevet det samme i den forløbne uge???

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#2
kan huske der var noget med kun ét vedhæng.. og PDF duede vist overhovedet ikke (enormt dårlig info mht gyldig format og størrelse = der står intet) -> blev nødt at finde et program der kunne 'splejse' flere jpgs til en (IrfanView)

Men det var nu sidste år

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#3
Som der står. Prøvede også JPG. Samme resultat.

Info er mildest talt under al kritik. Fatter ikke at det ikke er med NemID, som alle andre off. institutioner, så kunne man vel også slippe for samtykke erklæringen.

Forbandede amatører

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#4
Hvor stor er filen du vil vedhæfte? Mener der er en begrænsning på størrelsen. Jeg har gjort det en 3 gange og det har virket i første forsøg for mig hver gang.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#5
PDF 63 KB og JPG 57 KB

De kan vist ikke blive meget mindre

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#6
Har for få dage siden indsendt om tilladelser vedr. noget andet. Der var fire filer vedhæftet. I første sending fik jeg besked på at de ikke kunne åbne alle filer (suk). I næste sending havde jeg lavet alle filer om til PDF og vupti så gik de igennem.

Så det med antal og ikke PDF filer er ikke korrekt. Det ville være rart om Politiet ville informerer om hvad de kan åbne og hvad de ikke kan åbne.

Synes for i øvrigt at det er utrolig at Politiet ikke har de fornødne programmer som er nødvendige få at åbne div. (alle) filer.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)