Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IPSC VM.
#1
Habe jeg kan modtage lidt oplysninger her. Nogen fra VTF kender evt. svaret pa nogle sporgsmal !

Overvejer deltagelse ved IPSC VM'et i Frankrig sommeren 2017. Banen er faktisk ikke bygget og klar endu, men det bliver den vel sikkert i tide.

Ok, har varet pa diverse websider med folgende sporgsmal uden positive, eller konkrete svar.

Maske nogen her ved mere !

Efter udrejse fra USA skal jeg selvfolgeligt lovligt have tolddukumenter i den franske told osv.

Planlagger at besoge familien i Danmark umiddelbart efter VM'et. Kan deponerer skyderen i Frankrig pa banen, men kan ikke fa svar pa dette indtil videre.
Andre siger den skal overleveres til en fransk forhandler ? Uanset, hvis dette ikke kan lade sig gore, star jeg vel med min skyder i Frankrig med blot toldpapirerne.
Sa har jeg faet oplyst, at man ikke kan gennemrejse Europa mod Danmark, uden et EU vabenpas. Hvordan far jeg dette?

Ogsa man med skal have et legalt arinde i landende inden Danmark, selvom jeg ikke skal skyde i dem, men blot gennemrejse i nogle timer ?

Og galder en konkurrenceinvitation fra Danmark som lovligt formal ? Her udfyldes naturligvist de kravende toldformularer i f.eks. Holland/Tyskland.

Er det et problem jeg ikke har tilladelse pa min revolver?

Og herudover kan jeg rejse med ca. 250 stk. 45 ACP'ere pga. 11 kg. reglen fra luftfarts selskaberne osv. Kan jeg kobe mere ammo i Frankrig pa min indforselstilladelse, da jeg skal bruge ca. 6-700 stk. i alt ?

Ja, sporgsmalene er mange...haber i kan hjalpe mig pa vej. pa forhand tak.

Jess

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#2
hej jess her er et sent svar på dit spørgsmål , prøv at spørg på nvf der er sikkert nogen der kender svarene på dine spørgsmål
Svar
#3
@ CQB,
Tak for det. Aflyser rejsen. For mange underlige regler. Tager evt. til Steel Challenge i CA istedet.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)