Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rembøjler til Blaser R8.
#1
Hmm... Har fået en dejlig Niggeloh rem foræret til min riffel (Blaser R8). Dog uden rembøjler. Kører ned til våbenpusheren efter et par Uncle Mikes. Blot for at få at vide, at Blaser NATURLIGVIS kører med deres egne, mindre huller i rembøjleholderne. [xx(] Pusheren vil forsøge at få et sæt rembøjler hjem, men ville ikke lige love noget. Blasers EGNE remme leveres nemlig med ORIGINALE rembøjler der IKKE kan afmonteres (uden at ødelægge remmen).

Yep, er klar over, at jeg har lavet et stensikkert oplæg til alle Blaserhaderne herinde, men venligst gerne brug kræfterne på lidt konstruktiv hjælp i stedet, tak.

MVH
Klaasehaans
Svar
#2
Hej Klaasehaans.
Her er måske en løsning.

http://dk.osgeurope.com/?gclid=CKnfurv6j...cgod6eMLHw

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
er det ikke muligt og lave et 3.5mm hul? Smile
evt. skifte skruen i skæftet? nu kender jeg ikke blaser men det er hvad jeg plejer at gøre ved alle mine våben Smile
rembøjler med skruer, kan købes for 100kr. Smile
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by lunderskov

er det ikke muligt og lave et 3.5mm hul? Smile
evt. skifte skruen i skæftet? nu kender jeg ikke blaser men det er hvad jeg plejer at gøre ved alle mine våben Smile
rembøjler med skruer, kan købes for 100kr. Smile



Hej Lunderskov

Jeg tror ikke, at godset er kraftigt nok, til at hullerne fordelagtigt kan bores op, og det vil ikke undre mig, hvios skæfteskruerne også er specielle for Blaser, men jeg vil da undersøge den løsning, tak.

MVH
KH
Svar
#5
De kan sagtens bores op til 3,5 mm , det har jeg gjord og det holder fint. Du kan også bare købe et par ny skæfteskruer.

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#6
Min anbefaling er at købe de originale.
Ikke fordi de passer til hullerne, men simpelthen fordi det er de bedste rembøjler jeg endnu er stødt på.
De er lette at klikke fri med en hånd og vigtigst af alt, så er de lavet med sådan en præcision, at de ikke rasler.
Jeg har tidligere haft f.eks. Oncle Mickes og Sauer rembøjler, men enten har man ikke tillid til dem eller også rasler de.
De originale fra Blaser til aftagelig rem er rigtig gode - og ja, de koster lidt mere, men den smerte går hurtigt over[Smile]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Min anbefaling er at købe de originale.
Ikke fordi de passer til hullerne, men simpelthen fordi det er de bedste rembøjler jeg endnu er stødt på.
De er lette at klikke fri med en hånd og vigtigst af alt, så er de lavet med sådan en præcision, at de ikke rasler.
Jeg har tidligere haft f.eks. Oncle Mickes og Sauer rembøjler, men enten har man ikke tillid til dem eller også rasler de.
De originale fra Blaser til aftagelig rem er rigtig gode - og ja, de koster lidt mere, men den smerte går hurtigt over[Smile]



Enig - deres rembøjler er simpelthen super kvalitet.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#8
Rem bøjler fra Mauser M03 passer sammen med Blaser, men det er jo også samme koncern.

Min makker stod med det samme problem og fandt ud af det.

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#9
Udfordringen er løst med et par originale rembøjler og jeg er nogenlunde færdig med at græde over udskrivningen... [:0]

Remmen (fra Niggeloh) er i øvrigt ganske lækker med sine neoprenlommer til støttebenene.

Tak for hjælpen.

MVH
Klaasehaans

[Image: 229efd9c-43ca-46e7-afbe-0b9fab4fe7ec_zpstndzu0hl.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)