Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Asgård 600 m Ulfborg lørdag d. 3. sept, UDSOLGT
#19
Jamen CP. Det er da bedøvende ligegyldigt hvad vi andre gør. Du ligger oven på en badebold og den skal vi da ha punkteret hvis du skal gøre dig forhåbninger om at lande i samme udgangsposition[Big Grin][Big Grin]

Citat:quote:

Originally posted by CP

Citat:quote:

Originally posted by TSX

Skydningen blev afviklet i hyggeligt selskab i dag.

Den afsluttende konkurrance gik denne gang på 5 skud efter 2 spillekort på 9,5 x 5 cm - opsat i eget valg. Man kunne sætte dem ved siden af hinanden med et mål på 9,5 x 10 cm - eller de kunne anbringes ovenpå hinanden - hvilket ville udløse 2 træffere per skud.

Kun en var spiller nok [8D] nok til at lægge kortene dobbelt.

Men konkurrancen blev vundet af:

6mm med 4 træffere -
Bcalles 2 -
SKAK 1 træffer

Udover de medbragte skiver, blev der også skudt på stålmål - dims 20-30-40 cm. Samt ''spadserende'' SAB-mål. Her demonstrerede Trier hvordan man kan lægge skiven ned 4 gange under 1 passage.

mvh


Tak for hyggeligt selskab, dejlig afslappet atmosfære.
Godt at se en del nye hoveder, tror der var flere der fik smag for mere.

Jeg var den " spiller" der havde sat kortene " dobbelt op"
Jeg havde umiddelbart inden opsætningen af kortene skudt en 5-skuds gruppe på 58 mm. - det er noget under et spillekort.
Jeg kan rimeligt ofte lave små grupper, men jeg kan #%€_£{~[Sad!] ikke få dem til at " lande" samme sted, efter af have indtaget skydestillinger på ny.
Jeg øver og øver i at indtage den samme skydestilling, men træfpunktet flytter sig typisk ca. 10 cm ( på 600 meter). Hvad gør andre ?

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!
Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!

Svar


Beskeder i denne tråd
Asgård 600 m Ulfborg lørdag d. 3. sept, UDSOLGT - af SSG04 - 07-09-2016, 01:22 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)