Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CZ Montage
#1
Hej allesammen, jeg er ny i dette forum.
Jeg har netop købt en CZ 550 magnum i kal. 458 win. mag. Jeg her planer om at sætte en kikkert på den (drivjagts kikkert) Men jeg vil lige høre om der er nogen herinde, som ved hvad der kan fåes af montager til denne. Jeg ved at millett laver en. Men jeg har tidligere haft problemer med at gribekløerne knækker på deres montager. Så kan man få andre momtager der passer direkte på den nuværerne kikkertrille, eller skal der skæers gevind til baser?
Svar
#2
Er det sådan en svend her?
[Image: cz550action.jpg]
[Image: Riffel004.jpg]
Jeg ved ikke hvad det er for nogle baser der er brugt her, men hvis låsen er magen til din, kan jeg hurtigt finde ud af det!!!!!


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[IMG] [url]http://img.photobucket.com/albums/v417/Intile/dfdr.jpg[/IMG][/url]
Svar
#3
Hej ID.
Ja det er den låsestol jeg har. Det ligner udmidligbart SAKO/TIKKA ringe som sidder på den vidste model. Jeg glæder mig til at høre fra dig hvis du finder ud af hvad mærke det er og muligvis hvor de kan købes[Smile]
Svar
#4
Hej 458 Jeg havde en overgang en 550 i 416Rigby med netop Millett montager og en Leupold 1-4X20, det virkede udmærket i den tid jeg havde den. Jeg har desuden en 527 fra CZ, den er monteret med en tikka montage magen til den på ID`s billede og det funker også bare alle tiders ikke mindst på grund af optilock ringene.[Wink][:p]

MVH
Mugge
MVH
Mugge

Svar
#5
Nå, han kunne ikke rigtigt huske det, men mente at det var Sako. Ellers kan du ringe til N. P. Nielsen, det er ham der har lavet riflen (CZ-lås, cal. .338 LM).
Jeg fandt lige et "tættere" billede.
[Image: Riffel007.jpg]


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[IMG] [url]http://img.photobucket.com/albums/v417/Intile/dfdr.jpg[/IMG][/url]
Svar
#6
Ok det vil jeg prøve. I skal have tak for svarene[Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)