Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jægere som selv afliver deres jagthunde
#7
Jeg har kun en gang været til dyrlægen, med en hund der skulle aflives.
Det håber jeg aldrig at skulle igen.

Det var en mynde, der fik en tarmvending, og fik alvorlige indre blødninger. (Den blødte ud af anus)
Det var mens jeg var på ferie i Danmark, og jeg kørte min ex. til dyrlægen med hunden, og gik selvfølgelig med ind.
Hunden var næsten død(hvide læber), da den fik indsprøjtningerne. Men det var stadig en extremt ubehagelig og følelsesladet oplevelse, at en Hund man havde kendt, i mere end 10 år, døde/skulle aflives.

Hvis jeg nogensinde får en jagthund, og den bliver så gammel, at der ingen anden udvej er, så skal den, hvis muligheden er der, med på en sidste jagt, så den kan dø lykkelig.

At tage den med til dyrlægen, vil for mig være hårdere, end at selv afslutte det.
Og jeg synes at man skylder hunden, at afslutte det, på en måde, der giver mindst muligt stress, for dyret.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Beskeder i denne tråd
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af CP - 16-09-2016, 05:49 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af CP - 16-09-2016, 11:37 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af Klokker - 17-09-2016, 12:31 AM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af JRexA - 18-09-2016, 04:14 AM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af kka - 20-09-2016, 10:04 AM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af TSX - 22-09-2016, 05:17 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)