Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jægere som selv afliver deres jagthunde
#10
Citat:quote:

Originally posted by Klokker

Jeg vræler hver gang jeg læser det indlæg Max. [Sad]

Min gamle, uvorne Kleinermonsterlænder Loke bedre kendt som FORHELVEDELOKEDINTÅBELIGEKØTERKOMNUFORSATANHER. Er blevet 11 år gammel og jeg begynder at kunne mærke alderdomstegnene hos ham. Han er min første hund og har derfor en helt særlig plads. Jeg plejer at sige vi har en aftale om, at han selvfølgelig bliver mindst 30 år gammel, men det løfte kommer han nu nok ikke til at kunne holde.

Han har en fast rutine, hvor det sidste han gør HVER aften inden han trisser over i sit hjørne til sin lille kone "Forsatansaga" er at komme over og lægge hovedet på min skulder, når jeg ligger i sengen, for at sige godnat. Den rutine kan jeg nærmest ikke forestille mig at undvære.

Jeg kan nok desværre ikke selv klare paragrafferne den dag han skal væk herfra.
For uindviede lyder det nok mærkeligt, ja måske makabert endda, men jeg ville ønske jeg havde modet til at trykke på kontakten den dag Loke skal herfra.
Heldigvis kan jeg se frem til forhåbentligt et par gode år mere.

Klokker

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg



Det lyder som om Loke fylder rigtig meget i dit hjem, og ikke kun på jagten. Tror du at du vil få en anden jæger til at "trykke på kontakten" når tiden er til det, eller tager du ham til dyrlægen?

Mvh. Peter
Mvh. Peter
Svar


Beskeder i denne tråd
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af CP - 16-09-2016, 05:49 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af CP - 16-09-2016, 11:37 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af Klokker - 17-09-2016, 12:31 AM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af Peter Olsen - 19-09-2016, 01:20 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af kka - 20-09-2016, 10:04 AM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af TSX - 22-09-2016, 05:17 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)