Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jægere som selv afliver deres jagthunde
#1
Hej, allesammen.
Hvis dette indlæg ikke lever op til de krav og regler som er gældende for dette forum, så sig til!

Lad mig starte med at sige, at det er super fedt at se så mange hjælpe hinanden på denne side. Det er imponerende.

Nu håber jeg at I også kan hjælpe mig.

Jeg er ved at lave research til noget radio, som muligvis går hen og bliver en radiodokumentar. Jeg ved ikke om det bliver muligt, men jeg vil gerne tale med en jæger som står over for at skulle sige farvel til sin jagthund, hvor han/hun selv har tænkt sig at aflive hunden.

Jeg kan allerede nu sige, at min historie om det her kommer ikke til handle om at det er forkert at gøre, eller noget i den dur. Jeg ser gerne, at det handler om en jæger som siger farvel til sin jagthund, og den relation som er imellem jægeren og hunden, og det sidste farvel.

Som sagt, så er jeg kun på et researchstadie. Det betyder at jeg blot er ude med føler, og alle svar i denne tråd er uforpligtende - jeg undersøger blot, om det er noget som jægere stadig gør.

Så hvis nogle af jer har prøvet at aflive sin jagthund, forudser at de kommer til det eller står overfor at skulle gøre det snart, så vil jeg utroligt gerne høre om det.

Jeg arbejder ud fra en hypotese om, at relationen mellem en jæger og hans hund styrkes af at han selv afliver den. Det er dette som er mit fokus, ikke noget om etiske overvejelser om det er 'rigtigt' eller 'forkert'.

Personligt ser jeg ingen problemer i selvaflivning - så længe det bedrives humant, selvfølgelig.

Så skriv gerne jeres oplevelser med at aflive sin egen jagthund - det er en stor hjælp.

På forhånd tak!

PS. Hvis I allerede føler at I har en historie som er meget interessant om aflivning af jagthund, så er I velkomne til at sende en mail til mig på peterolsen3400[at]gmail.com. Så kan vi tale sammen.

Mvh. Peter
Mvh. Peter
Svar


Beskeder i denne tråd
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af Peter Olsen - 16-09-2016, 05:35 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af CP - 16-09-2016, 05:49 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af CP - 16-09-2016, 11:37 PM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af Klokker - 17-09-2016, 12:31 AM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af kka - 20-09-2016, 10:04 AM
Jægere som selv afliver deres jagthunde - af TSX - 22-09-2016, 05:17 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)