Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp?
#15
Synes problemstillingen er svær og ved ikke om vi har den fulde historie med alle facts.
Principielt er jeg enig i at den nok desværre må aflives da den ikke bør gøre det. Dog er især hanner indenfor dyreverdenen jo kendt for at tage livet af unger fra andre hanner... jo vist, de bør ikke gøre det blandt tamdyr, men faktuelt er det sådan.
Men på den anden side så synes jeg de tåber der vader rundt med deres uopdragne møgkøtere også bør tage deres del af ansvaret. Hvis min ellers ret velopdragne rolige og godmodige store hund (i snor) bliver "angrebet" af en lille aggressiv fanden af en møgkøter der render frit, og min så hakker til den lille, da min jo er i snor og kun begrænset kan undvige, så skal min hund aflives da den er aggressiv... Netop dette scenarie ér sket (tilmed for en særdeles veltrænede hund og hundefører) og der er jeg egentligt fløjtende ligeglad med om hunden er en rablende psykotisk dræbermaskine, hvis folk ikke tager ansvar for deres egne dyr, hvorfor skal "jeg" så straffes for det?

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar


Beskeder i denne tråd
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af McQuolle - 19-09-2016, 01:15 AM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 11:01 AM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 01:11 PM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 01:58 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)