Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp?
#21
@NA [Big Grin]
Så er der et lille dumt barn mindre at bøvle med[Big Grin] og de der rådne små indavlede køtere, de vælger at kalde hunde kan jeg simpelthen godt forstå ruhåren tog fejl af.
At hunden tog fejl og forvekslede tæppetisserhvalpen med det, den virkelig ligner, nemlig en ualmindelig grim rotte, er sku en ærlig fejltagelse.
jeg er ingen tilhænger af hverken kamphunde og ej heller aggressive køtere, der er trænet til angreb, men generelt er der altså behov for at folk lærer at optræde bare nogenlunde anstændigt i forhold til at tænke selv.
Hvorfor er det at folk INSISTERER på at slæbe deres hunde med overalt, hvorfor er det, at folk absolut VIL have at hunde skal tvinges til at HYGGE sig i fuldstændig fredelig sameksistens.
Mine to Kleiner Münsterländere siger kraftigt fra, hvis de bliver antastet af nogen, der syntes deres køtere lige skal "hygge" med mine når vi går tur.
Jeg beder folk holde sig væk. Det til trods så oplever jeg naive tumper, der alligevel insisterer at "Den gør ikke noget, den vil bare lege" JA IDIOTER, MEN DET GIDER MINE IKKE, SÅ HOLD JER VÆK.

Pointen er at NEJ vi skal ikke have aggresive hunde, men prøv nu lige at tage det lidt roligt med at skrue på disneyknappen. [8D]
Hundeloven i Danmark er et stykke politisk makværk, skruet sammen af taburet og pensionsliderlige politikertumper, der ikke har en fløjtende fis forstand på hvordan hunde opfører sig.

Jeg hørte en historie om en stor kat, der åd en af de der små indavlede tæppetisserkøterhvalpe. Det var bare kattens natur, blev der sagt. I det her tilfælde er det sku også bare hundens natur.

PS. Den med katten, [Big Grin][Big Grin] WIN WIN Uansvarlige katteejere, der lader deres små rovdyr rende frit rundt, må forvente at de bliver tygget i af hunde.

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Beskeder i denne tråd
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 11:01 AM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 01:11 PM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 01:58 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)