Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp?
#23
Din Klokker [Smile]
På nogle enkelte punkter har du ret.
1 Barnet
2 Hundeloven er noget makværk.
3 folk skal lære at færdes i det offentlige rum.

1 der bliver nok en smule støj, hvis 1 sker for mange gange
2 hundeloven er blevet til som du siger. På grund af idiotiske hundeejere som ikke forstod en hujende fis af fornuft. Fordi de da altid synes at deres Fido sørme da ikke var et problem. Men egentligt bare var lidt sej.
3 generelt mener jeg at det er de agressive som burde justere deres adfærd i det offentlige rum. Eller mener du også at det da bare er de fredelige søndagsturister, som skal lære at Rockergruppen og Muhammedgruppen sørme bare er noget vi jo bare skal undgå, da det ellers er vores egen skyld, hvis vi bliver angrebet.

Vedrørende dine gåture med dine sikkert kære hunde, som ikke tåler andre hunde. Det er vel lidt som når "Brian Bølle" klapper den gamle naive dame et par på bæret, bare fordi hun lige ville have at vide hvor hulvejen lå.

Min grundregel nr 1 for hundeejere. Din hund skal under INGEN omstændighed udvise NOGEN form for aggressivitet når du medbringer den i et offentligt rum.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar


Beskeder i denne tråd
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 11:01 AM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af n a - 22-09-2016, 12:06 PM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 01:11 PM
Min kammerats ruhår har aflivet en hvalp? - af Klokker - 22-09-2016, 01:58 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)