Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problemer med fornyelse af tilladelse
#9
Hej igen

Jeg startede med at skrive "har ingen", hvilket ikke virkede.
Har dog nu modtaget en mail fra adminitrationscenter vest, med besked om at fylde feltet med ettaller, hvilket virkede.

Første gang jeg prøver at forny tilladelser med det "nye" elektroniske selvbetjening, og må sige at hvis man ellers har de oplysninger der bliver bedt om, fungere det jo fint.

Er blevet informeret om hvordan man bliver fritaget for det digitale ræs. Imidlertid er det kun mobile fredsforstyrre (telefon og tablet), jeg har valgt at lægge fra mig.
Den stationære computer med internetadgang, bliver tændt og slukket når jeg vælger det. Dermed bestemmer jeg selv hvornår jeg ikke vil forstyrres af alle de elektroniske himstregimser mange omgiver sig med i dagens Danmark.

Det er kun privat telefon jeg helt bevist har fravalgt, på arbejdet er jeg tvunget til at gå med en mobil, som jeg så slukker til fyraften. Måske har jeg taget beslutningen om at droppe den private mobil lidt i protest mod alle dem der dagligt fortæller mig om hvor uundværlig en mobil er.
Jeg kan hermed kun sige at jeg har både små børn og et fuldt fungerende liv, uden mobiltelefon. Faktisk kan jeg kun sige at det er sundt for vores familieliv at det kun er fruen der har en mobil.

Sonny
Svar


Beskeder i denne tråd
problemer med fornyelse af tilladelse - af bobo - 05-10-2016, 08:17 PM
problemer med fornyelse af tilladelse - af Santo - 05-10-2016, 11:35 PM
problemer med fornyelse af tilladelse - af CP - 05-10-2016, 11:40 PM
problemer med fornyelse af tilladelse - af CP - 06-10-2016, 04:13 PM
problemer med fornyelse af tilladelse - af bobo - 06-10-2016, 10:00 PM
problemer med fornyelse af tilladelse - af Santo - 07-10-2016, 12:12 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)