Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
150 års fængsel for ulovlig jagt (New Mexico)
#1
New Mexico: Non-Typical Outfitters Busted For Illegal Hunting

Adrian Romero and his wife Henrietta, owners and operators of Non-Typical Outfitters of Marquez, New Mexico, were indicted on 66 felony charges in connection with guiding nonresident elk hunters in New Mexico. Charges include racketeering, forgery, fraud, tax evasion and embezzlement.

In news released January 26, it was reported that the Cibola County Grand Jury indicted Adrian Romero on 52 counts of felony charges. He could face 150 years in jail. Henrietta Romero was indicted on 14 counts and could face 50 years in jail. The husband and wife team are accused of forging hunting licenses and hunter’s signatures, arranging and conducting illegal hunts and failing to report gross receipts taxes to the State of New Mexico from 2002 through 2004.

Citing the case as one of New Mexico’s biggest cases of poaching and fraud, District Attorney Lemuel Martinez was quoted as saying, “We hope by prosecuting this case vigorously, we will be sending a message to others who might be considering this kind of activity.” He added, “We need to do everything we can to protect the integrity of our elk herd and our legitimate outfitters.”

In addition to penalties faced by the Romeros, nonresident hunters who harvested animals on hunts conducted by the Romeros may have their trophies seized. Transport of illegally-harvested wildlife across state borders is a federal crime under provisions of the Lacey Act. Hunters who come forward with additional information about Non-Typical Outfitters should contact Dan Williams of the New Mexico Game and Fish Department at 505-476-8000.

Hunting Report

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Ja, man skal sat**edme passe på med hvem man bruger som jagtguide i et fremmed land!

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Ekstra spänding på jagtrejsen.... Jeg har fået en god pris på noget grizzlyjagt i et område der hedder "Yellowstone", guiden hedder Bob og jagten foregår med hans udstyr (pick-up, lygte og haglgevär). Löbesko står jägerne dog selv for. Er der nogen der vil med???

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Ekstra spänding på jagtrejsen.... Jeg har fået en god pris på noget grizzlyjagt i et område der hedder "Yellowstone", guiden hedder Bob og jagten foregår med hans udstyr (pick-up, lygte og haglgevär). Löbesko står jägerne dog selv for. Er der nogen der vil med???

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....



Hvad skal man bruge løbeskoen til? Det slår da hårdere hvis man sparker med træsko[Big Grin][Big Grin]

I tilfælde af anskydning af grizzly med haglgevær, er det eneste man har brug for en kæp!
Den bruger man til at baske guiden en ordentlig en over knæet, inden man lige så stille lister af (træsko er udemærkede til det formål)[Big Grin][8D]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Löbeskoene får man brug for i forhold til park rangere....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)