Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vestjydske krybskytter fundet
#1
To unge kryb-skytter fundet

Ringkøbing Politi har fundet de to mænd, der i januar skød flere stykker kronvildt i nærheden af Hoverdal Plantage

HOVER: To mænd på henholdsvis 21 år og 22 år har i forbindelse med en afhøring erkendt, at det var dem, der natten mellem 22. og 23. januar skød mod tre stykker kronvildt, der stod på marken vest for Præstevej mellem Hover og Hoverdal Plantage.

I alt affyrede de to mænd fire riffelskud, og efterfølgende blev der fundet to kronhinder efterladt i umiddelbar nærhed af, hvor de var blevet skudt.

Ringkøbing Politi regner med, at sagen ender med, at de to mænd, der er fra Ringkøbings østlige opland, får bøder, får våbnene konfiskeret samt nægtes jagttegn i op til flere år.

Ringkøbing Amts Dagblad
mart@bergske.dk

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by kima

To unge kryb-skytter fundet

Ringkøbing Politi har fundet de to mænd, der i januar skød flere stykker kronvildt i nærheden af Hoverdal Plantage

HOVER: To mænd på henholdsvis 21 år og 22 år har i forbindelse med en afhøring erkendt, at det var dem, der natten mellem 22. og 23. januar skød mod tre stykker kronvildt, der stod på marken vest for Præstevej mellem Hover og Hoverdal Plantage.

I alt affyrede de to mænd fire riffelskud, og efterfølgende blev der fundet to kronhinder efterladt i umiddelbar nærhed af, hvor de var blevet skudt.

Ringkøbing Politi regner med, at sagen ender med, at de to mænd, der er fra Ringkøbings østlige opland, får bøder, får våbnene konfiskeret samt nægtes jagttegn i op til flere år.

Ringkøbing Amts Dagblad
mart@bergske.dk



Så kan de fand**galemig lære det![Sad!]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)