Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opsigelse
#1
Opsigelse

Jeg har af personlige årsager, efter længere betænkningstid, besluttet at stoppe som admin.
Resten af teamet, Ran, AB, Farmor, Jepsen og Rydstrøm støtter beslutningen og vælger i samme ombæring at takke af for at give plads for nye kræfter.
Det har for det meste været rigtig sjovt at være med til at styre det nok eneste reelle forum for jægere i Danmark, samtidig har det været en udfordring, da vi ind imellem har fået nogle knubs.
Beslutningen skyldes ikke utilfredshed, uoverensstemmelser eller uvenskaber, ud over enkelte forsmåede ex brugere, men tiden er kommet til at overlade skuden til andre.
Vi er trygge ved at overlade "vores barn" til McQuolle, Rolin, Klokker og Pete1234 og håber at I tager godt imod dem.
Indtil de får sat deres eget team og får helt styr på tingene beholder Ran og jeg vores "status", men al henvendelse skal ske til dem.

På det afgående holds vegne
Tak for den tid der er gået og knæk og bræk

Kima

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#2
Hm, det lyder sgu alvorligt - der må "stikke" mere under.
Lyder dog til at være et "fornuftigt" nyt team der tager over.
Jeg vil opfordre Rolin til at være "u-partisk" med hensyn til DJ, det ved jeg personligt kan knibe til tider[Wink]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Jeg vil sige TAK til de afgående formænd [Smile]

Der er ikke mange fora, der holder en så sober tone[Smile][Smile]

Kai

Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#4
Tak for det forum i har stået bag fem til nu, i min ydmyg mening det bedste danske forum. Det arbejde i har lagt i det er værdsat.
Svar
#5
It smells like Høgh!
H
Hogmeister
Svar
#6
tak til jer alle for at have afsat tid til et godt stykke arbejde

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by CP

Hm, det lyder sgu alvorligt - der må "stikke" mere under.



Som nævnt stopper jeg af personlige årsager, efter 10 år på posten mener jeg ikke at jeg behøver uddybe det nærmere offentligt, lad os sige at jeg har aftjent min "værnepligt", jeg nævner osse at det ikke skyldes utilfredshed eller uvenskaber.
En del af det afgående hold har været med i en del år, de har valgt at følge med da holdningen er at der indimellem skal nye kræfter til og så er det bedre at der ikke sidder nogle "forstokkede gamle" tilbage

Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

It smells like Høgh!
H



Det eneste Høgh har med det at gøre er at han er blevet informeret og har givet os frie hænder til at gøre hvad vi mener er bedst for VTF

Jeg håber at dette er nok til at stoppe evt. spekulationer og rygtedannelser om hvorfor.
Skulle der sidde en enkelt eller 2 der mener at have krav på yderligere kan de jo henvende sig privat.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#8
jeg har været meget tilfreds med jeres arbejde :-)

222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#9
Det lugter alligevel. Håber virkelig det nye team kan frigøre sig af kløerne og få skabt et nyt uafhængigt forum på en ny platform.
Men KÆMPE tak til Kima og det gamle hold

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
Også mange tak herfra, til Jer alle, for et fantastisk stort og flot stykke arbejde.[Smile]
Men KIMA det må jo betyde, at du kan få mere tid til lidt jagt - hvis jeg får taget mig sammen[Wink]

De bedste hilsner og pøj, pøj med evt. nye projekter herfra - vi kommer til at savne Jer, men det nye kuld, ser nu også ganske fornuftige ud[Smile]

Mvh
Korthår[Smile]
Svar
#11
TAK for din gode indsats, Kim. Uden dig havde forummet været lukket for længst.
Og tak til resten af teamet, samt velkommen til det nye team.
Nu skal vi så til at bruge en del tid på at opdrage Rolin. Ham skal vi nok få lidt bøvl med [Wink]
Hvis han ikke makker ret, så melder jeg mig til at køre over og æde ham ud af huset....[^]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Hvorfor har ingen spurgt mig og jeg ville være moderator ??????????
Muhahahaha

222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#13
Tak for go ro og orden.

Håber de nye admins kan holde styr på os alle.

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
260 AI, 30.06
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#14
Tak for en stor indsats som har skabt et dejligt frirum.
Også til det nye team#128077;
Svar
#15
Kim ! tak for din indsats.

mvh
mvh
Svar
#16
Der skal ikke herske tvivl om, at KIMA bærer hovedansvaret for, at VTF gennem mere end et årti har været det samlingspunkt for danske jægere og skytter, som det har været. Herfra skal der lyde en kæmpe tak for indsatsen - også til den øvrige del af det administratorhold, der nu takker af efter lang og tro tjeneste. Jeg er sikker på, at de nye kræfter nok skal føre ånden videre.

Tak Kim.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
@KIMA - Stor tak for din kæmpe indsats, du har virkelig beklædt dit "embede" med meget stor dygtighed og ikke mindst værdighed. Jeg har altid beundret den store saglighed du har lagt for dagen.

En stor tak skal også lyde til resten af de afgående admins.

Og så skal der selvfølgelig lyde et stort knæk & bræk til det nye hold, det bliver spændende at følge fremadrettet.

Christian
Svar
#18
Selvom det er lidt trist at høre, så TAK for Kampen Kim!!! [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#19
Og Kim, hvis du nu bruger samme tid på konen som du har brugt på VTF, så får du den gladeste og mest velpassede kone i Vestjylland [Wink]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#20
Tak for ordene[Smile]
Hermed skal lyde en stor tak til "det gamle hold" og de som har været inde over, uden jer havde det ikke været sjovt[^].
Jeg vil osse gerne sige tak til brugerne, uden jer ville VTF ikke være hvad det er idag[Smile]
Knæk og bræk til "det nye hold", jeg er ikke et sekund i tvivl om at I vil klare det med bravour( jeg har jo selv været med til at håndplukke jer [Big Grin])
Inden det nu bliver alt for rørstrømsk så slipper I ikke helt for mig, jeg fortsætter jo som "menig" bruger[:p] og I er altid velkomne til at give lyd hvis I er på mine kanter[^]

Citat:quote:

Originally posted by korthår

O
Men KIMA det må jo betyde, at du kan få mere tid til lidt jagt


Jagt, hvad er det nu lige det er[:I]

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Og Kim, hvis du nu bruger samme tid på konen som du har brugt på VTF, så får du den gladeste og mest velpassede kone i Vestjylland [Wink]



Hun er glad og velpasset, samt drønforkælet, hun får jo lov til at sove ved mig[Wink]og hun har alt hvad hun kan ønske sig[Big Grin], alene i år har hun fået nyt bagsæde og komfur[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)