Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rcbs trim mate case prep center
#1
Hej alle,

jeg er den glade ejer af sådan en Rcbs trim mate case prep center.

Problemet er, at de værktøjer der afgrater udvendigt og indvendigt i hylsterhalsen er ved at være slidte/sløve.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve dem fra Rcbs, der hedder carbide deburring tool og carbide chamfer tool til at afløse dem jeg har. (RCBS nr: 90384 og 90385)

Her melder der sig så lige et lille problem. Jeg kan ikke umiddelbart finde en forhandler i DK der har dem? Det næste er så prisen - de er frygteligt dyre...

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe dem, eller evt. kender et alternativ til dem, som passer i min maskine. Tror gevindet hedder 5/32 eller noget i den stil.. Jeg er ikke sikker..

.376 Steyr

En god gaveidé, børnebogen, "Andreas på bukkejagt"
Svar
#2
Henvend dig direkte til RCBS Du kan finde deres addresse paa RCBS.com og beklag din nød. Tingene er ikke størrer end de kan smide dem I en konvolut og sende dem til dig. Det er det nemmeste og hurtigste.
H
Hogmeister
Svar
#3
Tak for tippet. Det havde jeg ikke tænkt på, selvom jeg gjorde det for år tilbage, da jeg manglede de små røde plastrør til at stoppe i undersiden af hylsterholderne ved fænghætte isætning.

Dem sendte de til mig fra USA uden beregning. God service.

Nu har jeg skrevet til dem, så må vi se, hvad de kan gøre for mig:-)

En god gaveidé, børnebogen, "Andreas på bukkejagt"
Svar
#4
Pec'he fedterøv [Big Grin]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)