Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chokes til haglspreder
#1
Er det muligt at få drejet gevind i en haglpibe, så den kan bruge udskiftelige chokes.
Ville gerne have mulighed for at bytte trangboring på min remington 1100.
Jeg tænker på indvendige chokes.

Mvh

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#2
Ja Teague i England, ved ikke om nogen i Dk gør det.
Svar
#3
Det lyder dyrt og besværligt. Kan der være en i Sverige?

Har hørt løse rygter om en oppe ved Klippan i det nordlige Skåne.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#4
Der er en meget dygtig bøssemager i Sverige ved navn Matias Tyrefors, han har udført noget arbejde for mig, men han ved også hvad han er værd, men dygtig er han...
Svar
#5
Brownells sælger værktøjet til det, og de har også chokes.

Jeg ville ringe rundt til dine foretrukne bøssemagere og høre.
Alternativt, køb en ny pibe, der er født med udskiftelige chokes.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#6
Jeg vil selv meget her få der udfør på min fars gamle Merkel SS som har fået buler af stålhagl, så jeg har tænkt mig at få den kortet af, skåret gevind og Chokes.
Svar
#7
Prezzy, jeg tror det er billigere at købe et løb med udskiftlige chokes. Brugt fås de ofte til rimelige priser.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#8
Har fundet et med fast 1/2 boring til en ok pris. Så må vi se om operationen kan laves for næsten samme penge.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#9
@Prezzy

Har du forhørt dig ved Per Langvad i Viborg.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#10
Jeg bor i Malmö, så det bliver lidt dyrt at køre til Jylland.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#11
Nigel Teague i England, Per Lanvad har ikke væktøjet til deres thin wall

Krieghoff i Ulm laver det også for Briley thin wall

Jeg har selv Teague thin wall og de kan levere fine skudbilleder med alle flugtskydningspatroner [8D]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#12
@ Bjarne kan man nøjes med at sende dem løbssættet.
Svar
#13
Jo det gjorde jeg for nogle år siden med en Miroku MK38 til Teague, der havde de et gevær til test som de foretager efter montering

Du vil kunne ringe til Teague på +441666 841 496 de er absolut meget behjælpelige :-)

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)