Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Debat om våbenlovgivning- her og der ..
#38
Min gamle nabo havde æren af at modtage besøg af en flok etnisk udfordrede personager, der med våben i hånd forsøgte at overbevise ham om, at de havde mere ret til hans penge end han selv.

Det resulterede i flere timers mishandling, hvor de forsøgte at skære fingrene af ham og truede med at slå ham ihjel på forskellige måder. Den gamle blev tvær og sagde ingenting, men desværre, eller heldigvis, fandt de selv pengene og forsvandt.

Den gamle fik vristet sig fri og hidkaldt først vores anden fælles nabo, der øjeblikkeligt kontaktede mig. Det syn der mødte mig, da jeg, som den første, kom op til den gamle glemmer jeg aldrig og den behandling han var blevet udsat for, vil jeg ALDRIG udsættes for.
Pointen er, at såfremt nogen vælger at bryde ind i mit hus, hvor jeg befinder mig, de befinder sig i umiddelbar livsfare.
Det lugter langt væk af en trussel og sådan skal det ikke forstås, men nok nærmere som et løfte.Kald mig blot afstumpet

Jeg vil naturligvis ikke, med fortsæt, slå dem ihjel, men jeg tænker egentligt heller ikke vil gøre mig den store umage for at undgå det.
Jeg skal nok afholde mig fra at overtage statens opgave med at straffe dem, men processen hvor de pacificeres, tager jeg gerne på mig indtil etaten engang dukker op herude på marken.[Sad!]

Vil jeg så anvende mine våben til opgaven? Det er jo så spørgsmålet. Rent praktisk kommer det aldrig til at ske idet mine våben er forsvarligt låst inde, helt i tråd med regelsættet, så det må nok blive alternative redskaber jeg vil gribe. F.eks. har jeg en Maglite-lygte ved siden af min seng. Den helt store med 6 celler i. Den står der naturligvis udelukkende som nødbelysning hvis nu strømmen går i løbet af natten[B)]. Den vil kunne finde alternativ anvendelse i forbindelse med ubudne gæster i løbet af natten.
Normalt tager jeg egentlig skarp afstand enhver form for voldelig adfærd, men når disse personager vælger at tilkæmpe sig adgang til mit hus, så må de også finde sig i at blive udsat for de regler jeg har i mit hus. Min påstand er at de er 100% bevidste om at det de foretager sig ikke er lovligt.

For en gang skyld må jeg erklære mig enig med blandt andre 50gijess.
Vi har meget forskellige syn på våbenlovgivningen, men synet på hjemmets ukrænkelighed deler vi tilsyneladende.

Bemærk jeg i dette tilfælde er fuldstændigt farveblind. Jeg er fløjtende ligeglad med hvilken farve indtrængerne har. Jeg tænker faktisk de har samme farve allesammen når jeg er færdig med dem [8D][B)][B)][B)] Altså medmindre jeg stivner i øjeblikket og pisser i bukserne af angst. Det ved man nemlig ikke noget om før man har stået i situationen. [Big Grin][Big Grin]
Det er nemt at sidde her, bag skærmen og agere tastaturninja. [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Beskeder i denne tråd
Debat om våbenlovgivning- her og der .. - af Klokker - 24-01-2017, 02:45 PM
Debat om våbenlovgivning- her og der .. - af Klokker - 24-01-2017, 08:15 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)