Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny Swarovski med digital korrektion af kryds
#1
http://uk.swarovskioptik.com/hunting/blo...nting&cs=1

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Wow det er smart. Den bliver svær at slå på feltskydningskonkurrencen. Må ha´må ha´[:p][:p][:p]

P.S. Til alle traditionalisterne: Jeg hørte ikke på Jer, da I sagde det er snyd at sætte sigtekikkert på riflen. Jeg hørte ikke på jer, da I sagde at en 4x32 er nok til det hele. Jeg hørte ikke på Jer, da I sagde det er forfærdeligt med taktisk skæfte og kliktårn. Jeg vil heller ikke høre på Jer når I siger at denne kikkert er snyd, jeg synes det er mærkeligt den først kommer nu.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
https://www.youtube.com/watch?v=oGcAqXMRios

Mvh Pete
Svar
#4
Lystransmission?, og hvad vejer den?(Husker Zeiss lancerede noget lignende for 10 år siden, og den vejede >1kg.....)
Svar
#5
Who cares. Tror ikke Swarovski sender en kikkert paa markedet der er ikke har tilfredsstillende lystranmission. Den er da super fed til jagt (ryger min laekre Leica med ballistic program nu over hoejre skulder?). Det er dog et spoergsmaal om den er hurtig nok til jagtfelt. Der skal man jo gerne have lidt bly I luften og hvis man ikke kan noejes med en afstandsmaaling (f.eks. ved flere maal pr post) kan den jo godt vaere for langsom at bruge?

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#6
Hvad mon den kun kommer til at koste?

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#7
1kg og lige knapt 30.000kr
Svar
#8
Nøjes med S&B PMII samt Barrett BORS. Smile

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#9
Rigtige sigtekikkerter vejer da altid over 1 kg...!![Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by unknown

1kg og lige knapt 30.000kr



Hvor har du disse oplysninger fra.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#11
Ham der solgte mig en.

Augh. Den har en lystransmission på 83%. Det var ikke meget.
Svar
#12
Who cares. Tror ikke Swarovski sender en kikkert paa markedet der er ikke har tilfredsstillende lystranmission. Den er da super fed til jagt (ryger min laekre Leica med ballistic program nu over hoejre skulder?). Det er dog et spoergsmaal om den er hurtig nok til jagtfelt. Der skal man jo gerne have lidt bly I luften og hvis man ikke kan noejes med en afstandsmaaling (f.eks. ved flere maal pr post) kan den jo godt vaere for langsom at bruge?

Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Hjemmeladeren

Det er en sej død at blive trådt ihjel af gæs
Svar
#13
Mon ikke der kommer en trådløs fjernbetjening der kan sættes på forskæftet ligesom til eftersøgslamper? Det ville være nemmere lige at klemme med forskæftehånden når man skal bruge en måling end at flytte hånden og trykke ovenpå.

Zeiss´en med afstandsmåler ligner et klaver [xx(]. Denneher ligner dog en sigtekikkert. Bliver spændende at læse brugeranmeldelser. Jeg vil tro at den ligesom kameraers autofokus kommer til kort når der er bevoksning foran vildtet, men så er det selvfølgelig også betænkeligt at skyde. Gad vist hvor robust elektronikken er, den må være klar til nogle tæv fra en stor kaliber i en let riffel.

Jeg kan se, at man stadig skal justere parallaksen manuelt. Det må kunne klares af elektronikken ligesom i et kamera, men det kan godt tænkes at sådan et system netop bliver for skrøbeligt endnu. Tror dog det kommer når disse muligheder bliver standarden.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
Den kommer til landet i juli
Svar
#15
Den lokale våbenpusher er lige hjmkommet fra IWA og beretter, at den dér siges, at have holdt til 1500 slag fra en 338'er. Og det er da noget [Smile]

Mvh Pete
Svar
#16
Hva skød de ikke om eftermiddagen?
Svar
#17
Gad vide hvor lang tid det tager at programmere den................ Og saa ændrer vindstyrken sig lige!
H
Hogmeister
Svar
#18
0,7 sekund
Svar
#19
Og saa ændrer vindstyrken sig lige!

Lige præcist, - afstand, vinkel, lufttryk og temperatur er ikke problemet, det er bare at måle. Vindstyrke og vindretning langs kuglebanen fra munding til målet, det er kunsten[Smile]

Mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#20
Det eneste kikkerten ikke tager hensyn til på de 0,7 sek er hvad du har skrevet med tydelig skrift. Altså ud til 1064 meter.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)