Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schultz og Larsen M97 DL i kal. 375Dakota
#1
Hej alle sammen!

Jeg har gået og overvejet en S&L i overnævnte kaliber, har været inde under søgefunktionen.. På S&L`s hjemmeside står der, at den snart vil være tilgængelig, markeret med stjerne[:p][Smile]
Er der nogen, der kan oplyse mig, om dette er tilfældet, eller er kaliberen taget af programmet igen? Er der ligeledes nogen, der kan give et nogenlunde svar på leveringstiden på sådan en fætter?

Mvh Erik
Svar
#2
Du bestiller bare en 10 stykker. Så kommer den første engang [Wink]

Jeg bestilte engang en S&L i en speciel kaliber og blev lovet den inden bukkejagten. Jeg fik den osse - vi glemte bare at aftale, til hvilket lands bukkejagt det var.[Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Jeg bestilte engang en S&L i en speciel kaliber og blev lovet den inden bukkejagten. Jeg fik den osse - vi glemte bare at aftale, til hvilket lands bukkejagt det var.

Men så var den lille gaffelbuk i bast også blevet en fin og fuldvoksen seksender.

jeg kender problematikken. De danske forhandlere kan ikke forstå at alle ikke helst vil skyde med 6,5x55 norma tungkugle og helst i en riffel de selv har på hylden eller kan hente hos Guntex eller Normark
indenfor 1 dag.

hilsen Søren

Folk mener jeg er selvglad ! Det passer ikke. Jeg er kun halvt så selvglad, som alle andre ville være i mit sted.
K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Hej M@X!

Hvor længe måtte du vente på din S&L? Jeg var heldig at få min forrige S&L efter "kun" 3 måneder[^] I hvilken forretning bestilte du den, og hvordan oplevede du servicen fra forretningens side? Håber, at du kan/vil svare på mine spørgsmål.

Mvh Erik
Svar
#5
Erik !!

Min høflighed forbyder mig at fortælle dig hvor længe jeg ventede[:I]
Små kopper har osse ører[8D]

Den forretning jeg købte igennem eksisterer ikke længere, men jeg kunne ikke klage over servicen for der var nemlig ingen service overhovedet. Jeg måtte f.eks selv lave kaffe og løbe til bageren.[Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Ventetiden på en Schultz larsen kan godt gå hen og blive lang, hvis du ønsker noget udover det der står på hylden, det erfarede jeg da jeg ytrede ønske om en DL-97 med Links lås og matchpibe i 308 Win, da fik jeg at vide at leveringstiden var ca. 5-7 mdr.
Så god tålmodighed havde jeg ikke.
Mvh.
Carsten
Svar
#7
Hej alle sammen!

Mange tak for jeres svar[Smile] Har tænkt lidt over det.. Tror nu, at jeg vil væbne mig med tålmodighed og bestille een til næste år[:p] Så nu mangler jeg bare at finde en seriøs forhandler, der kan/vil hjemtagen en til mig, når det er. Er der nogen, der kan anbefale en seriøs forhandler at snakke med?
Mvh Erik
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by deerdk

Hej alle sammen!

Mange tak for jeres svar[Smile] Har tænkt lidt over det.. Tror nu, at jeg vil væbne mig med tålmodighed og bestille een til næste år[:p] Så nu mangler jeg bare at finde en seriøs forhandler, der kan/vil hjemtagen en til mig, når det er. Er der nogen, der kan anbefale en seriøs forhandler at snakke med?
Mvh Erik



Lyngs Jagtvåben Gilleleje
Tlf 48301793

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead

Rigtige autister har deres egen Charmilles sænkgnister.
Great Dane

Svar
#9
Jeg tror, at man blot må konstatere, at sådan er det - hvis man er god til at lave rifler så er logistik en by i Rusland............det er åbenbart to uforenelige størrelser.
Jeg bestilte en riffel (ikke en S&L) i begyndelsen af oktober 2005 (12-14 ugers leveringstid) - idag skriver vi den 21. februar 2006 og jeg har ikke modtaget riflen endnu.........hvis jeg er heldig kommer den i midten af næste uge............fanden ta' de riffelfabrikanter [Sad!]


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[IMG] [url]http://img.photobucket.com/albums/v417/Intile/dfdr.jpg[/IMG][/url]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)