Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alle disse spammers
#1
Skulle det ikke være muligt at man skal godkendes og SØGE om medlemskab på forum med nogle dages forsening inden der kan skrives på forummet, for at minske alle disse mærkelige spammere og så samtidigt opfordre alle til IKKE at læse det de lægger ud.[xx(]
Svar
#2
Yep. Og så kan man idømmes en multe hvis man er hjemvendt udlandsdansker og skriver forsening istedet for forsinkelse [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
Det er fint a Lasse jeg behøver al den hjælp jeg kan få#9996;#65039;
Svar
#4
På den her platform er det desværre ikke muligt at lukke af for "alle disse spammers" Tro mig vi ville gerne
I administrator/Moderator-Teamet arbejder vi på højtryk for at holde jer bare nogenlunde fri for alle de Spam-indlæg, men vi kan desværre ikke helt spare jer for det. Vi sletter RIGTIG mange indlæg hvorefter brugeren bliver låst
Måtte vi overse nogen, så tøv ikke med at sende en pb til en af os moderatorer/admins
MCcuolle har holdt lidt statistik over hvor mange vi rent faktisk låser hver dag. Måske vi kunne lokke lidt tal ud af ham når han læser det her
Ellers kan jeg kun bakke op om det, der bliver skrevet om man IKKE åbner disse beskeder/links
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#5
Der er i alt oprettet 692 nye brugere i marts måned, heraf er 10 reelle - Resten er SPAM-Brugere. Dvs. vi i snit blokerer 22,3 brugere OM DAGEN.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#6
I laver et imponerende stykke arbejde. [Smile]

[Image: cd81b6914d3fa2565a96ccdff1ead33a.jpg]

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)