Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sneppe i haven
#1
Her til aften under madlavningen spørger min bror, som har forvildet sig ud i køkkenet om hvad det er der roder rundt i bladene under æbletræet udenfor køkkenvinduet.

En formand finder videokameraet frem, her er en sneppe igang med at bygge rede, vi får filmet en mindre sekvens inden spisning.

Jeg har nu forbudt hunden adgang til den del af haven, samt den lokale kat er nu fredløs.

Jeg vil nu i de kommende uger, hvis nu altså sneppen bliver, filme lidt hver dag.

/Rolin

PS: Er der andre formænd der har oplevet lignende.

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Forleden morgen på vej til Rønne, stoppede den foran kørende bil pludselig op midt på landevejen i et lille skovstykke.
En sneppe med 4 små unger i række, (lige som andemor på den berømte plakat) var på vej over landevejen, det gik heldigvis godt, men det har jeg aldrig set før.
Svar
#3
Citat:quote:

PS: Er der andre formænd der har oplevet lignende


Hej rolin,det er godt nok en meget usædvanlig historie. Jeg er ikke sikker,men jeg mener at jeg en enkelt gang for et par år siden,har set din bror i køkkenet,men som sagt er jeg ikke sikker...!!![Big Grin][Big Grin]

Spændende om sneppen får succes med redebyggeriet og med ynglen.[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Måske skal du købe et forklæde med hans navn broderet på lommen,hils Johnny og god påske til jer begge.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ULG

[quote]
PS: Er der andre formænd der har oplevet lignende


Hej rolin,det er godt nok en meget usædvanlig historie. Jeg er ikke sikker,men jeg mener at jeg en enkelt gang for et par år siden,har set din bror i køkkenet,men som sagt er jeg ikke sikker...!!![Big Grin][Big Grin]

Spændende om sneppen får succes med redebyggeriet og med ynglen.[Smile]

Hilsen Ulrik

[/
Skarpt. [Big Grin][Big Grin]

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)