Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bandepakken og EU.
#1
Ok... sa laser man dette pis pa DSF'S webside.

Hvad der virkeligt menes er fejlslagen politik, som nu skal ga ud over normale og ansvarlige danske vabenejere !

Sa vidt jeg er orienteret har danske og lovlige vabenejere aldrig nogen sinde udgjort et problem indenfor kriminalstatistikkerne.

Sa hvordan skulle en "bandepakke" have nogen som helst indflydelse pa dette omrade ?

Den sidste "bandepakke" i DK var i 83. Dengang blev jagtbosser og buckshot reguleret til indehavere af vabentilladelser. Ja ok buckshot blev herefter permanent ulovlige. Dette var pga. af HA og Bullshit bandernes krig. Havde det nogen virkning....ingen overhovedet, men det lod godt i medierne som altid.

Igen en pakke, men ingen fatter hvad der virkeligt sker....I'he hvor er vi sikre i hverdagen ikke.

Jess Christensen
Master Pistolsmith

Modereret af Pete1234 (Moderator)
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#2
Pas på blodtrykket Jess :-)

Jeg tror ikke du kan finde mange herinde der mener at en strammere våbenlov i DK er vejen til mindre kriminalitet, men i dette land har våbenlobbyen(hvilken?) ikke magt til at vælte regeringen. Det er jo bl.a. også derfor du ikke gider bo her :-)

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#3
Når man som folkevalgte ikke har store nok kugler, og samtidigt ikke kan skaffe parlamentarisk flertal for at bruge penge rigtigt på at håndtere de reelle problemer, må man gå efter de nemme løsninger, der får det til at se ud som om der bliver gjort noget nyttigt..[^]

Det er helt almindelig politisk taktik, der både på kort og lang sigt skader vores nation .. Men man får lov til at sidde på magt-taburetten lidt længere, så man får sikret sig en fed pension .. [Sad!]

Det er så bare en "win-win" situation at det skaber mere bureaukrati, mere komplekse legale problemer og flere retssager, så der er mere arbejde til de stakkels djøffer der ikke har reddet sig en plads på taburetterne, men må nøjes med embedsværket eller at skumme advokat-salærer ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#4
Det kan du have fuldstandigt ret i Kenneth.

Problemet er bare lovgivningen pa dette omrade vil blive strammet i takt med Europas nedtur.

Den almindelige befolkning ved ikke det du og jeg ved. De tror pa den falske sikkerhed myndighederne forsoger at skabe.

Udover selvbestaltede mellemost problemer, kommer den ny nye trussel fra Afrika. Og den bliver stor ! Bliver invasionen total med tiden.

Lyt blot til "debatten" i TV. Dette problem har splittet politikerne, og alle meningsmalinger i samfundet. Nu er debatten omkring reperationslosninger over fejlslaet indvandrer politik gennem de sidste 30 ar.

Nar rabet fra befolkningen kommer over mere sikkerhed for landet, som vi ser ar efter ar, bliver det folk her pa siden der skal betale prisen. Dagen kommer hvor man ikke engang kan eje en halvauto salonriffel....vent og se !

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#5
For en gangs skyld (joke) er vi ikke enige Jess :-)

Jeg frygter ikke at jeg slet ikke kan have våben som jæger, men jeg bryder mig bare ikke om de begrænsninger der er på et så tåbeligt grundlag som det vi ser nu.

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
Og du enten haber eller tror, disse andringer ikke vil blive ved med tiden ?

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)