Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En Helsingør dreng svar til FKF og Moderator
#22
Det er muligt at n/a blev smidt hurtigst ud, men jeg er nok den der er blevet smidt ud flest gange.
Se evt profilerne: M@X, M@x, max, Max, m@X, Max., + 7-8 andre varianter.
Til sidst skiftede jeg til en proxy server i udlandet fordi de havde blokeret min ip adresse. Jeg gjorde det kun for at drille Lycon med at hans filter ikke er tæt.
Jeg har igen en profil derovre for at kunne handle stumper hvis der dukker noget interessant op.
Men den Moderator jeg sloges mest med er forsvundet der ovre fra. Han smed mig ud første gang for at anbefale en Hornady 55 grs, SP with cannelure til råvildt jagt. En kugle jeg med succes har skudt mellem 30 og 50 stykker råvildt med, mindst. Uden stort kødspild eller flugtstrækning. Men den pågældende Moderator kunne ud fra et billede i kataloget vurdere at den er særdeles uegnet til andet end ræve. Jeg mente at Real life experience overruler theory, men det var han ikke enig i og smed mig ud.......tsk tsk

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
En Helsingør dreng svar til FKF og Moderator - af M@X 2.0 - 08-07-2017, 07:44 PM
En Helsingør dreng svar til FKF og Moderator - af Klokker - 10-07-2017, 12:43 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)