Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En Helsingør dreng svar til FKF og Moderator
#1
På moderators opfordring har jeg flyttet mit svar til FKF.

FKF: Hvad jeg mener, lige præsis hvad jeg skriver og ikke andet. Men en ting kan du stole på og det er at jeg ser ikke ned på eller skyder en bestemt mening i mennesker der enten bor eller er født i Jylland, eller andre steder i Danmark for den sag skyld.

Men du har da al ret til at føle dig trådt på, det bekræfter bare mit indlæg. Med hensyn til min pibe, den hænger om min hals og der bliver den hængende, da jeg også bruger den til hunden og forøvrigt, jeg er slet ikke din kammerat.

Moderator: Det var ikke undertegnede der begyndte den mudderkastning, men jeg vil ikke finde mig i at blivet påduttet en mening pga bopæl eller fødested.

Hav en god dag og fred være med jer.

Thorlak

Mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Beskeder i denne tråd
En Helsingør dreng svar til FKF og Moderator - af THORLAK - 06-07-2017, 04:31 PM
En Helsingør dreng svar til FKF og Moderator - af Klokker - 10-07-2017, 12:43 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)