Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Photobucket vil have penge !
#1
Hej . Photobucket vil nu have penge for at lægge billeder ud , det var jo gratis end til nu !.

Der er dælme en masse topics der bliver værdi løse , hvis alle billeder lige med det samme ikke kan ses mere ![xx(]

Hvad gør i ?.

Hilsen A-bolt
Svar
#2
Public folderen i Dropbox blev også nedlagt med samme konsekvens.

Hvilken billedservice er der tilbage ? Hvad bruger I andre ?

Mvh Pete
Svar
#3
ville have sagt imgur (uden at vide om de også er på betalingsvejen nu)
https://www.lifewire.com/free-image-host...es-3486329
men ikke opdateret mht photobucket etc
https://www.tomsguide.com/us/pictures-st...es.html#s6

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#4
Jeg er godt tilfreds med FLICKR - indtil nu [Big Grin]
Svar
#5
I stedet for at betale andre for at have sine billeder liggende, kan man jo overveje :

Sin egen hjemmeside og dermed få personlige email-adresser ovenikøbet.

Alt efter udbyder kan man jo så få flere hundrede Mb online, nogle udbyder også en form for dropbox eller billedlager som familiens mobiler/tablets synchroniserer op imod (så billeder ikke går tabt, hvis mobilen forsvinder eller kortet crapper).

Det bliver efterhånden ret moderne at gratisservices pludselig vil have penge - så man kan nærmest lige så godt tage skridtet til en hjemmeside med det samme.
Der er i stedet en kende konkurrence på området, så de bliver sjældent dyrere, og de services man ikke bruger, kan man bare styre udenom. Der sker heller ikke noget ved kun at bruge en hjemmeside som billedlager.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
En gang kunne man ligge billeder ind fra Facebook, er det stadig muligt eller er der også lukket.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
Det er synd, at mange spænende tråde er blevet mindre interessante, nu hvor billederne er væk.
Var det ikke en oplagt anledning til at flytte VTF over på en anden platform, hvor man som på NVF kan uploade billeder? (Vink med en vognstang)
Mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#8
@Lars M. L.

Hvis du kan vriste serveren ud af Skåne gribbens klør er du meget velkommen.

Vi i moderator teamet har forgæves forsøgt i mange måneder.

Målet er at få serveren udleveret og opdatere til en anden platform, men Skåne gribben er ikke interesseret i at samarbejde med os eller for den sags skyld andre personer.

/Rolin

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#9
Tænkte om man kunne lave en liste over tråde med links, og så bagefter lade en enkelt person betale et abonnement og gemme billederne på en anden destination. Og så tilrette links på sitet hvor det er muligt. Evt via et nyt post.

Skåne gribben er det ham der også går under navnet Jens Ulrik Høgh ?

Elgen
Elgen
Svar
#10
JA[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by bygork

Tænkte om man kunne lave en liste over tråde med links, og så bagefter lade en enkelt person betale et abonnement og gemme billederne på en anden destination. Og så tilrette links på sitet hvor det er muligt. Evt via et nyt post.

Skåne gribben er det ham der også går under navnet Jens Ulrik Høgh ?

Elgen



Ja Manden har mange navne, nu også "jæger-Jens"[?]

/Rolin

PS: Du skal nok ikke spilde din tid, med at få før omtalte person i tale, da han ikke bekymrer sig om VTF eller dem der er aktive her, desværre, for hvis han gad og bruge et par timer sammen med os moderatore, så ville VTF nok kunne opgraderes til en ny platform, men det er desværre kun Skåne gribben og familien der har adgang til de koder, der låser op til det hele.

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#12
En smule penge - så tror jeg han er til at overtale

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#13
Jeg kan se, at Photbucket skriver at man skal opgradere til en plan der tillader 3rd party hosting. Det koster 40 dollars om måneden, og det vil jeg ikke betale. Men der er også en plan til 10 dollars om måneden der tillader linking. Er det nok til at billederne kan ses på VTF?

Jeg vil godt betale 10 dollars om måneden i en periode indtil problemet løses på anden måde. Kan VTF ikke kopiere de billeder der er linket til og gemme dem på egen server i ét hug?

På vort søsterforum NVF kan man lægge billeder direkte på NVF serveren, hvilket de foretrækker netop for at undgå denne situation. Det er jeg først begyndt med for nylig, men det bliver da løsningen fremover.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#14
Kunne man ikke begrave stridsøkserne og så måske fusionere med NVF.......

Altså måske overflytte gamle tråde dertil så der ikke går viden tabt også overføre moderatorteamet? Så kunne man lade VTF skuden synke istedet for at blive ved med at puste liv i det. Der er jo intet der tyder på samarbejdsevilje fra ejeren af platformen.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#15
Boryx

det kunne måske være en god ide - eller man viderefører VTF på en anden platform, hvor man beholder selstændigheden.

Men hvad jeg kan læse mig til ovenfor, er problemet at''Jæger jens'' sidder på koder og dermed totalt på gamle tråde m.v. [Sad]

mvh
mvh
Svar
#16
Jeg kan se, at der er nogle misforståelser omkring undertegnede, som trænger til opklaring.

1. Jeg kan ikke erindre, at jeg nogensinde har haft fornøjelsen af at tale med "rolin". Jeg talte med en af de andre moderatorer for en god uges tid siden.

2. riffeljagt.com har ikke været mit domæne siden 2014. Det har ikke været nogen hemmelighed, for moderatorerne, som udmærket ved, hvem de skal tale med.

3. Jeg har personligt betalt hver en øre for driften af VTF siden starten og frem til 2014. En regning på omkring 100.000 kroner, som ingen .... INGEN ..... nogenside har tilbudt at tage en del af.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#17
Jeg syntes da vi skal rykke på de informationer.
Er der en kaffekasse et sted der kan doneres til?
Svar
#18
Er det hemmeligt, hvem der ejer VTF?
Er VTF en underskudsforretning?
Hvorfor har vi intet hørt til Høgen de sidste tre år - jeg holdt da meget af hans/din indsigt, synspunkter og indlæg?
Svar
#19
VTF er i dag ejet af selskabet bag bl.a. Diana Jagtrejser og har åbenbart siden 2014 været i et andet selskab, da Diana først har overtaget her i foråret (så vidt som vi har forstået det i hvert fald). En oplysning Høgh'en ikke gav til det tidligere moderatorkorps og som vi kun fik da vi aktivt fik taget kontakt til Høgh'en i et forsøg på at få opdateret forumsoftwaren til en ny og bedre platform.
Det nuværende moderatorkorps har kæmpet for dette siden vi kom til, men må sande at det er en hård nød at knække.
Selve forum er hosted hos "Lillebror" og vi har derfor forsøgt at få Høgh'en i tale med at få en kopi af databasen at arbejde med ifb. Med at opdatere den, men uden held.
Vi har så kontakt til de nye ejere og forventer at der snart afholdes et møde med dem om deres ønsker og hvordan fremtiden ser ud for VTF.
Mvh
Moderatorkorpset
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#20
Tja så trækker jeg mit tilbud tilbage angående at donere til kaffekassen.

En kommerciel ejer behøver ikke mine penge hvis jeg ikke har indflydelse på driften af sitet.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)