Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Password
#1
Hmm, det er som om mit password er blevet ændret, jeg kan i hvert fald ikke logge ind længere...

Jeg har ikke glemt mit password (og selv hvis jeg havde så husker Chrome det for mig). Nogen der har oplevet det samme?

Mvh.
Anders
Svar
#2
Velkommen i klubben.

/Rolin

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Hmmmm! Jeg sidder i Canada, og for mig kører det som smurt i olie
H
Hogmeister
Svar
#4
Det går også for mig med Windovs 7 og 10
Men mobil og IPad er umuligt.

/Rolin

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Jeg er i den lykkelige situation at jeg ikke ejer en mobil telefon. Jeg er at træffe på min bopæl efter kl 18.
Jeg vil faeme ikke forstyrres i tide og utide af hvem som helst bare fordi de har en mobil og føler trang til at ringe med de mest trivielle emner.
H
Hogmeister
Svar
#6
Indtil i dag har min pc husket mit password og jeg har kunne skrive uden Boryx-adgang. Det er nu stoppet[Sad]
Svar
#7
Min virkede også, på hjemmemaskinen, indtil igår.... Nu er det slut, uden Boryx metoden.

Som det kan ses af en anden tråd, så bliver dette problem løst, når der er skiftet til et andet Forum Software.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#8
Jeg er doven [:I] Er der en venlig sjæl der vil smide et link ind til den anden tråd?

Mvh.
Anders
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)