Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Hej

Angående rekyl og præcision i halvautoer , er der jo en masse der træder i kraft på grund af krudtgassernes brug til genladning. Der er nok mange fordele ved automater frem for ulemper. Jeg har selv skudt en hel del med en Ruger kal 223 , og det var squ en hidsig lille bandit . Præcisionen er op til dig selv og vejen frem er genladning , de kan alle skyde præcist som alm. repeter rifler. Heckler og koch er nok noget af det bedste i den klasse og nogen af dem der ved mest om den slags . Den du tænker på der er vist nok stadig baseret på G3 systemet med ruller og ikke gasautomatik. Dette kan være en ulemper da rekylen er større. Hvis jeg må anbefale noget , ville mit valg nok ende på en Browning i 7 mm Rem Mag. Jørgen Lyng i Gilleleje har en til salg. En rigtig svineskyder til grissebasser i Polen eller vildt på lange afstande. Og så er der jo lige de fedladne danske jægeres holdninger til automater , stop andres meninger op et vist sted . Du og jeg samt en del andre ved at den ikke er at kimse af.

Great Dane
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)